Njihov posao je ispuniti sve želje bogatih: Nabavljaju čak i nepostojeće čajeve

Piše: Redakcija

Foto: Twitter

Jednom prilikom šeik iz Katara zamolio je zaposelnika Harolda Abonitallu u “Raffles Dubai” hotelu da dostavi poklon njegovoj supruzi. Naravno, Abonitalla je pristao i pitao ga o čemu je riječ.

– Novi Rolls Royce Ghost – rekao je šeik i nadodao da mora biti u Kataru sljedeće večeri.

U tom trenutku, 2012. godine to je bio najsuludiji zahtjev za profesionalca koji je 14 godina proveo radeći u najboljim hotelima u Dubaiju, piše CNN.

Rekao je da je bio u nevolji, jer je bio četvrtak navečer, jer se petak smatra svetim danom u Dubaiju, pa je većina trgovina zatvorena. Odjurio je u salon te do osam navečer pokupio automobil, ali pitanje je bilo kako će 300.000 dolara vrijedno prijevozno sredstvo prebaciti 643 kilometara dalje do zalaska sunca narednog dana. Zahvaljujući poznantvima pronašao je strica kolege koji radi na aerodromu te mu je on pomogao osigurati avion koji može prevesti automobil, ali za 95.000 dolara.

– Ne govori mi cijene, samo to učini – rekao je šeik. 

“Les Clefs d’Or” je organizacija koja okuplja elitne hotelske radnike koji će učiniti sve da zadovolje svog gosta. Prepoznaju se po setu zlatnih ključeva izvezenih na njihovim reverima, a mreža pokriva 80 zemalja i oko četiri hiljade članova. Oni su ljudi koji nemoguće čine mogućim. 

Svoje iskustvo ispričala je i Ela Lanzanas, članica “Les Clefs d’Or” te glavna i odgovorna u hotelu s pet zvjezdica “Fairmont Dubai”. Naime, ona je jednom trebala locirati frizera iz Libanona uvjeriti ga da otkaće sve klijente te krene s njenim gostom na trodnevnom krstarenje. 

– Gosti mi je rekao kako neće imati vremena za odlazak frizerima između izležavanja na suncu i svečanih večera – prisjetila se Lanzanas koja je ovo učinila mogućim:

– Najvažnije je moći ispuniti sve želje, makar bile u zadnji čas, i učiniti gosta sretnim. Mi udovoljavamo svim željama ako su one moralne, legalne i izvedive.

Abey Sam, predsjednik Les Clefs d’Or UAE kaže da Dubai privlači oko 15.8 miliona gostiju godišnje, zahvaljujući poslovnim putovanjima i reputaciji kao turistički hot-spot, pa su i očekivanja su izrazito visoka.

– Luksuz je krv Dubaija. I sve se vrti oko pružanja vrhunskog luksuza – rekao je Abey Sam.

Nemu su jednom prilikom gosti neobilježenu i gotovo praznu bočicu parfema. Kupili su je u Dubaiju prije nekoliko godina ali nisu se mogli sjetiti tačno gdje, a Dubai ima više od 200 parfumerija. Odnio je bočicu jednom proizvođaču koji je od temelja napravio miris.

– Kada sam to dao paru, bili su pozitivno šokirani – četiri su dana tražili parfem. Takvi su izazovi rješivi, i to je naš posao- kaže Sam.

Abonitalla govori da ako novac pršti, svi slučaju te ako je budžet malo manji, onda je to još veći izazov. 

– To su gosti koji koriste naprimjer Instagram i isplanirali su posjetu prije no što su stigli. Znaju o čemu pričaju. Istražili su mjesto, znaju šta očekivati i žele od nas iscijediti sve što se da, uključujući i popuste.

Rast tehnologije učinio je ovaj posao još kompetitivnijim. Oni  moraju znati sve o otvorenjima restorana, izložbama, i najljepšim mjestima u gradu.

– Traže sakrivene dragulje, a ne samo standardnu turističku ponudu. Traže nas za savjete, i čim vide izvezene zlatne ključeve znaju šta sve od nas mogu očekivati. Očekuju nešto što je iznimno – govori Cleatus George. 

Naime, on je uspio nabaviti rijetki japanski zeleni čaj od smeđe riže koji košta oko 16 dolara za 100 grama.

– Gošća nije mogla doći sebi. Rekla mi je kako traži taj čaj već mjesecima i nigdje ga nije našla – rekao je.

Da biste postali član “Les Clefs d’Or” treba vam najmanje pet godina iskustva i morate proći sveobuhvatne testove i proći intervjue.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti