Zanimljivosti

Kako brzo izgubiti kilograme: 10 savjeta najpoznatijih nutricionista

Na Internetu gotogo svakodnevno možemo pronaći neku novu informaciju o dijetama, a riješenja koja pročitate kako da mršate zdravo kad-kad mogu biti zbunjujuća. Zbog toga smo za vas pripremili članak kako biste saznali šta na tu temu kažu vrhunski nutricionisti i eksperti za fitnes.

Postarajte se da unosite proteine sa svakim obrokom. Proteini vam obezbeđuju osećaj sitosti koji traje duže, a također drže pod kontrolom vaš nivo šećera u krvi, eliminišući želju za slatkišima, kaže Shona Wilkinson, glavni nutricionista u Nutri Centre USA.

Ako patite od želje za slatkišima, razmotrite uzimanje suplementa koji sadrže hrom, kako bi se ovog nagona oslobodili, dodaje ona.

Povećajte unos povrća. Fokusirajte se na povrće sa tamno-zelenim lišćem, poput šinata, kelja i brokula. Ove vrste povrća su prepune hranljivih materija, a također će vas držati sitim.

Jedite iz tanjira manje veličine. Može zvučati ludo, ali veličina tanjira koji se prodaju poslednjih godina se povećala. Povezano sa tim, raste i veličina porcija hrane koju jedete.

Probajte neki od zdravih proizvoda za mršavljenje koji su odobreni od strane nutricionista.

„Klonite se voća sa visokim sadržajem šećera, poput grožđa, grožđica i banana“, kaže Patrick Holford, autor publikacije „Smršajte brzo“. „Nasuprot tome, birajte voće sa niskim procentom šećera u sebi, kao što su šljive, trešnje i bobičavo voće.“

„Radite 8 minuta vežbi sa korišćenjem otpora tri dana sedmično i do 30 minuta kardio-vežbi, tj. bilo šta što dovodi do toga da vam srce brže lupa, tri puta sedmično.“

„Za glavni obrok, pobrinite se da pola tanjira bude prekriveno povrćem, ¼ proteinima – tanko parče mesa ili ribe koji mogu da stanu na vaš dlan, i ne više od ¼ tanjira prekriveno ugljenim hidratima“, dodaje Patrik.

„Konzumirajte zeleni čaj“, kaže dijetetski ekspert Marisa Peer, autor publikacije „Možete biti mršavi“. „Dokazano je da zeleni čaj sagorjeva telesne masti, naročito u regionu struka. Ako vam se ne dopada ukus, uzimajte ga u kapsuliranom obliku.“

„I ograničite unos hljeba na nekoliko kriški sedmično“, navodi dalje Marisa. „Jedite ražani ili crni hljeb umesto bijelog“.