Influenceri danas vrlo dobro znaju da prodaja stvari više nije jednostavna kao u prvim danima. Sada trebaju uložiti veći trudi, biti kreativaniji i znati dobro kamuflirati sponzorirani post. Oni koji to znaju još uvijek zarađuju jako dobro od tog uhodanog mehanizama, a suprotno onome što bi mnogi pomislili, sve skupa još uvijek funkcionira.
Iz razloga što veliki broj ljudi još uvijek ne zna razaznati što je neki influencer iskreno preporučio, a za šta je plaćen, možemo očekivati uvođenje sve većih sankcija za one koji ne naznače jasno o kojoj se od navedenih varijanti radi.
Ukupno 16 influencera, među kojima je Rita Ora, Alexa Chung, Ellie Goulding, Rosie Huntington-Whiteley, britanska Uprava za konkurentnost i tržište (Competition and Markets Authority) navela je kao primjere negativne prakse te im poslala pisma upozorenja. Naime, skriveno oglašavanje, bez oznaka poput ad ili sponsored, nije dozvoljeno, i svaki je korisnik Instagrama dužan jasno i nedvosmisleno naznačiti kad je proizvod dobio besplatno u svrhe promocije ili pak za to još i primio novac. Prema riječima izvršnog direktora Andree Coscellija, influenceri danas imaju ogroman utjecaj na to hoće li njihovi pratitelji kupiti neki proizvod ili ne, i s potpunim pravom se mogu osjećati prevarenima ako se ispostavi da je ono što im se svesrdno preporučivalo ispadne samo marketinški trik.
Britanska Uprava za konkurentnost i tržište je opomenom navedenim osobama htjela poručiti i kako se kršenje pravila u budućnosti neće tolerirati, pa svi koji će to činiti mogu računati na mnogo više od pismene opomene. Spominju se novčane kazne u visokim iznosima, a u ekstremnim slučajevima čak i kazna zatvora.