Modne i kozmetičke firme u posljednje vrijeme plaćaju influenserima da reklamiraju određene proizvode, najčešće su to nove linije pojedinog brenda i naravno bez ikakve naznake da se radi o promotivnoj objavi. Kao i sve tako su se i recenzije iskoristile kako bi pojedini beauty blogeri napravilin karijeru.
Čak i negativne recenzije se naplaćuju, a pojedini trendseteri otkrili su koliko naplaćuju od negativnih recenzija proizvoda konkurenata. Kako tvrde u kozmetičkoj industriji neimenovani influenseri traže od 20 do 85 hiljada američkih dolara, za samo jedan video ili Instagram post. Na taj način bi reklamirali njihove proizvode. Huda Kattan posjeduje jedan od najpraćenijih Instagram profila, a ove godine je otkrila kako joj je jedan brend ponudio čak 185 hiljada dolara da objavi post s njihovim proizvodima.
Zavjere oko plaćanja recenzija počele su u augustu 2018., kada je beauty blogerica, Marlena Stell, postavila video kako njen brend ne žele da promoviraju influenseri. Marlena posjeduje brend Makeup Geek, a kazala je kako su je mnogi influenseri odbili jer traže ogromne količine novca kako bi objavili njene proizvode.
Jedan od vizažista, Kevin James Bennett, potvrdio je činjenicu da se cijene za negativnu objavu o proizvodima konkurencije vrti od 75 pa do 85 hiljada dolara, a cijena zavisi i od dužine videa.
Otkrivanjam ovakve istine o beauty blogerima pokrenulo je skandal na internetu. Naglašeno je da je traženje uticajnih ljudi na internetu mjesto bez jedinstvenog sistema poslovanja te da se na taj način još uvijek ne zna koga se plaća niti za šta je plaćen.
– Za infuencere, posebno je važno da održavaju povjerenje publike, a današnja potrošačka ekonomija i brandovi trebali bi učiniti isto – izjavio je Kamiu Lee, osnivač infuencer martketinške grupe Activate.
https://www.instagram.com/p/Br27euHhOg-/