Influenseri pod lupom: Borba brendova za pozitivne i negativne recenzije

Piše: Redakcija

Modne i kozmetičke firme u posljednje vrijeme plaćaju influenserima da reklamiraju određene proizvode, najčešće su to nove linije pojedinog brenda i naravno bez ikakve naznake da se radi o promotivnoj objavi. Kao i sve tako su se i recenzije iskoristile kako bi pojedini beauty blogeri napravilin karijeru.

View this post on Instagram

She’s one of the sweetest people I have ever met! I LOVE her! ❤️❤️❤️ @marimariamakeup #Repost @marimariamakeup To sonhado? Conheci a @hudabeauty , simplesmente a mulher mais incrível! Hoje tive a certeza de uma coisa, que tudo na vida tem um por que, e se você acredita em algo lute por aquilo com todas as forças pois sonhos podem se tornar realidade sim ❣️obrigada @hudabeauty pelo dia incrível que você me proporcionou 💗 te amo muito! Am I dreaming? I met @hudabeauty, simply the most amazing woman! Today I was sure of one thing, that everything in life has a reason, and if you believe in something fight for it with all your strength because dreams can come true❣️ thanks @hudabeauty for this unforgetable and incredible day 💗 I love you so much!

A post shared by HUDA KATTAN (@hudabeauty) on

Čak i negativne recenzije se naplaćuju, a pojedini trendseteri otkrili su koliko naplaćuju od negativnih recenzija proizvoda konkurenata. Kako tvrde u kozmetičkoj industriji neimenovani influenseri traže od 20 do 85 hiljada američkih dolara, za samo jedan video ili Instagram post. Na taj način bi reklamirali njihove proizvode. Huda Kattan posjeduje jedan od najpraćenijih Instagram profila, a ove godine je otkrila kako joj je jedan brend ponudio čak 185 hiljada dolara da objavi post s njihovim proizvodima.

Zavjere oko plaćanja recenzija počele su u augustu 2018., kada je beauty blogerica, Marlena Stell, postavila video kako njen brend ne žele da promoviraju influenseri. Marlena posjeduje brend Makeup Geek, a kazala je kako su je mnogi influenseri odbili jer traže ogromne količine novca kako bi objavili njene proizvode.

View this post on Instagram

I'd like to thank @marlenastell for having the courage to publish a YouTube video exposing what's going on behind the scenes in the cosmetic industry. I've attempted to shed light on the mobster-like behavior of top-level beauty influencers and their management… and I've been accused of jealousy, called a liar and hater. FACT: A brand I consulted with asked me to inquire about working with a top-level beauty influencer. The influencer's management offered me these options: 1) $25K – product mention in a multi-branded product review. 2) $50K-$60K – dedicated product review (price determined by length of video). 3) $75K-$85K – dedicated negative review of a competitor's product (price determined by length of video). 4) A minimum 10% affiliate link or code to use on IG and YT. Yes, option #3 is legit – payment to damage the competition's business. I told you it was mob-like behavior. The demands and threats of "influencers" and their management have GOT TO STOP. The lack of disclosure by top-level influencers is FRAUD and it's time for the Federal Trade Commission (FTC) to step in, start charging fines and shut this bullsh*t down. To the followers/subs who STILL refuse to believe their idols are thugs – pull your head out of your favorite beauty influencer's ass and SEE what's actually going on in this industry. #beautyinfluencers #fraud #FTC #makeup #makeupeducation

A post shared by Kevin James Bennett (@kjbennettbeauty) on

Jedan od vizažista, Kevin James Bennett, potvrdio je činjenicu da se cijene za negativnu objavu o proizvodima konkurencije vrti od 75 pa do 85 hiljada dolara, a cijena zavisi i od dužine videa.

View this post on Instagram

Cade meu aladim 🤔

A post shared by Mari Maria (@marimaria) on

Otkrivanjam ovakve istine o beauty blogerima pokrenulo je skandal na internetu. Naglašeno je da je traženje uticajnih ljudi na internetu mjesto bez jedinstvenog sistema poslovanja te da se na taj način još uvijek ne zna koga se plaća niti za šta je plaćen.

–  Za infuencere, posebno je važno da održavaju povjerenje publike, a današnja potrošačka ekonomija i brandovi trebali bi učiniti isto – izjavio je Kamiu Lee, osnivač infuencer martketinške grupe Activate.

https://www.instagram.com/p/Br27euHhOg-/

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti