Teme

Chiara Ferragni: Najemotivnije suze koje sam isplakala

Chiara Ferragni, najbogatija modna blogerica na svijetu, i njen vjerenik reper Fedez, krajem prošle sedmice dobili su prvo dijete, sina Leoncina. Blogerica je ovu sretnu vijest podijelila objavom porodične fotografije na svom Instagram profilu.

– Ovo su najemotivnije suze koje sam ikad isplakala. To je momenat kada se Leoncino rodio, momenat kada se u meni javilo osjećanje koje nikada prije nisam imala. Porođaj je bio dug i naporan, ali mi je podršku dao moj vjerenik, koji je bio uz mene. Počnem plakati svaki put kada pogledam ovu fotografiju. Volimo te najviše, Leoncino – napisala je sretna mama.

S obzirom na to da je Chiara cijelu svoju trudnoću, kao i druge bitne momente u životu, dijelila s onima koji je prate na ovoj društvenoj mreži, bilo je i očekivano da će ljude skoro svakodnevno upoznavati sa svojim majčinskim iskustvima. Tako su Leoncinove prve fotografije, samo nekoliko dana nakon rođenja, došle do više od 12 miliona ljudi koji prate njegovu poznatu mamu, a svaka od njih ima više od dva miliona sviđanja. Neki će možda reći da su ove brojke nebitne jer je riječ o lajkovima, ali to su brojevi koji Chiaru čine najbogatijom blogericom na svijetu. Njena godišnja zarada procjenjuje se na osam miliona dolara, a poznati magazin „Forbes“ ju je prošle godine uvrstio među 30 najbogatijih ljudi na svijetu koji imaju do 30 godina. A sve je počelo kao hobi.

Poslovna strategija

Chiara je blog „The Blonde Salad“ pokrenula 2009. godine, dok je još studirala pravo u Bologni. Bilo je to u periodu kada blogovi i nisu bili toliko popularni, a Chiara je inspiraciju za pokretanje ovog projekta pronašla u radu američkih koleginica. Smatra se da su je njen atraktivan izgled i lepršav italijanski stil izdvojili u moru drugih, a njen Instagram profil je ubrzo postao medij za sebe. Naime, Chiara je vrlo pametno iskoristila pojavu „affiliate marketinga“, koji podrazumijeva reklamiranje putem društvenih mreža. Za razliku od kolegica koje su blogove vodile samo da bi dobijale „sitne“ poklone od modnih kuća, Chiara je kao poslovnog partnera angažirala svog, sada već bivšeg, dečka Riccarda Pozzolija, koji joj je pomogao da razrade poslovnu strategiju. Zajedno su osnovali kompaniju „TBS Crew“ unutar koje su okupili mrežu saradnika koji su svoje pojavljivanje na njenom blogu plaćali od deset do 15 hiljada eura. Ubrzo nakon osnivanja firme su se preselili u Los Angeles i pažnju preusmjerili na specijalne projekte, tačnije na kreiranje orginalnog sadržaja za klijente. Chiara je nakon toga blog promijenila u web stranicu i zaposlila deset stručnjaka iz područja mode i lifestylea koji danas čine readakciju. Na tržištu se se ubrzo pojavile i druge blogerice, ali je to bilo u trenutku kada su Chiara i Pozzoli stekli status moćnog i utjecajnog para u ovoj oblasti.

– Uvijek morate biti korak ispred aktuelnih trendova. Jednostavno uvijek morate razmišljati o tome kako da jednu stvar pretočite u nešto drugo. Naime, za nekoliko godina Instagram više neće biti toliko popularan, ali će se sigurno pojaviti nešto novo što će nas zabavljati i omogućiti da razvijemo novi biznis – rekla je blogerica čiji se posao razvio iz njene ljubavi prema modi.

Na tu ljubav najviše je utjecala njena majka Marina koja je radila kao PR u svijetu modne industrije, a zanimljivo je i to da Chiarina sestra Valentina također zarađuje zahvaljujući Instagramu.

– Otvorila je Instagram profil prije tri godine i već je prati više od milion ljudi. Njene objave su slične mojima, a mislim da brendovima s kojima sarađuje nije bilo teško da prepoznaju kvalitet koji Valentina nudi. Ona je dokaz da na ovom svijetu postoji dovoljno mjesta i za druge blogere. Potrebno je samo da imate stil koji će prepoznati oni koji treba da prepoznaju – objasnila je Chiara.

A njen status je takav da ona bira brendove s kojima će raditi. Sarađuje sa kućama „Dior“, „Louis Vuitton“, „Chanel“ i „Gucci“. Zanimljivo je i to je možda i napravilo razliku između nje i drugih blogeria koje su tražile svoj prostor na tržištu, da je Chiara odbijala reklamirati nešto u što sama ne vjeruje ili ne koristi. Ona je prva modna blogerica koja se našla na naslovnici modne biblije „Vogue“, a smatra se jednom od najutjecajnijih figura u svijetu mode danas. Utjecajnija je čak i od samog časopisa čiju je naslovnicu krasila, a fenomen Chiare Ferragni istraživali su studenti na poslovnom odsjeku prestižnog Univerziteta Harvard. O njenom utjecaju možda najbolje govori to što ju je italijanski časopis „L’Economia“ stavio na naslovnicu zajedno s modnim dizajnerom Giorgiom Armanijem i ekonomistom Mariom Draghijem, kao jednu od troje najuspješnijih ljudi u svijetu biznisa.

Kolekcija cipela

Upravljanje društvenim mrežama danas Chiari nije glavna preokupacija. Ona je, 2013., postala vlasnica brenda cipela koji nosi njeno ime.

– Uvijek sam smatrala da su cipele najvažniji dio svakog outfita. Kada su mi predložili da dizajniram cipele, na to sam gledala kao na eksperiment, a na samom početku sam znala da želim da stvorim nešto što je istovremeno moderno i klasično. Trudim se da stvorim jedinstvene komade koje će moći nositi žene svih godina – objasnila je ona.

Njene cipele se trenutno mogu kupiti online, a prva radnja je otvorena prošle godine u Milanu. To što od prodaje cipela godišnje zarađuje više od 20 miliona dolara svakako objašnjava Chiarin plan da do 2019. otvori prodavnice na još 14 lokacija širom svijeta. Ova mlada blogerica je sama sebi najveća podrška, te se na javnim događajima najčešće pojavljuje u cipelama koje je ona kreirala.

– Volim kada mogu da kažem da nosim nešto što sam sama kreirala. Budem ponosna na sebe – rekla je Chiara koja je posljednjih godina nezaobilazno ime na najvažnijim modnim događajima na svijetu.

Kada je riječ o njenom modnom stilu, Chiara je poznata po tome što u svojim odjevnim kombinacijama najčešće spaja luksuzne modne dodatke i dizajnerske komade odjeće. Na fotografijama koje objavljuje na Instagramu najčešće je možemo vidjeti u odjeći brenda „Gucci“, čije je zaštitno lice, a poznata je i kao ljubitelj „Rolex“ satova. Chiara odjevnu kombinaciju nikada nije ponovila, a kada je o cipelama riječ ne krije da, uprkos tome što joj se sviđaju i one s visokom potpeticom, ipak najviše voli da nosi ravne cipele. Trenutno se u njenom ormaru može naći više od 300 pari cipela.

 Emotivna vjeridba

Chiarinoj popularnost na Instagramu od jeseni 2016. doprinosi i njena veza s poznatim italijanskim reperom i tekstopiscem Fedezom. Par je stalno pod budnim okom javnosti, a Chiara skoro svakodnevno objavljuje njihove zajedničke fotografije na Instagramu. No, ono što je, uz rođenje sina, u najvećoj mjeri oduševilo sve koji prate poznatu blogericu je emotivna vjeridba najpoznatijeg italijanskog para na svijetu. Fedez ju je zaprosio tokom svog koncerta u Veroni i to na dan kada je Chiara slavila 30. rođendan.

– Nije nam potrebno prstenje da bismo bili zajedno, ali ja ipak želim da te pitam da se udaš za mene – samo je dio teksta pjesme uz koju je Fedez zaprosio svoju buduću suprugu, dok su se na ekranu smjenjivali najljepši momenti iz njihove veze.

Par još nije objavio kada će zvanično stupiti u brak.