Nevjerovatna priča o Beckhamovim: Želim biti popularna kao deterdžent Persil

Piše: Redakcija

Foto: Instagram

Zahvaljujući napornom radu, promišljenim odlukama i nevjerovatnoj sposobnosti, porodica Beckham postala je planetarno popularna. Oni  su uspjeli ostvariti i Victorijin cilj koji je ona zacrtala još 2001. godine. Tada je, naime, rekla da želi biti poznata kao deterdžent “Persil”.

– Beckhamovi su nadrasli kategoriju “običnih” poznatih osoba te postali brend, inventar modernog društva na istom nivou kao i vaše omiljene zobene pahuljice ili porodični automobil – piše “The Guardian”.

Oni su, čini se, shvatili nešto što mnogima promakne – slava dođe i prođe, ali brendovi su vječni i žive u glavama ljudi.

David i Victoria će uskoro proslaviti 20. godišnjicu braka. Poznati fudbaler je u svojoj autobiografiji rekao da ga je njegova supruga “izabrala” iz albuma samoljepljivih sličica, dok je on nju prvo uočio na televiziji. Formalno su se upoznali 1997. godine. Ubrzo su se zaručili i dobili sina Brooklyna. Vjenčali su se u Irskoj u dvorcu Luttrellstown, a ceremonija ih je koštala 500 hiljada britanskih funti.

Tabloidi su ih etiketirali kao “Brand Beckham”.

– Oni su bili prvi poznati par koji ste mogli staviti i na naslovnu i na zadnju stranu. Nije bilo dijela novina u kojima niste mogli o njima objaviti priču. Mogli ste ih ubaciti u gotovo svaki razgovor i raspravu – rekao je za “The Guardian” Andy Milligan, osnivač kompanije za konsultiranje brendova “The Caffeine Partnership” i autor knjige “Brendiraj to kao Beckham”.

Njih svoje su se pojavili u pravi čas. Fudbale se taman počeo pretvarati u industriju zabave koja se prati 24 sata na dan, a Victoria nije bila tipična žena fudbalera jer je paralelno gurala modnu i muzičku karijeru.

– Victoriju volimo jer se stalno mijenjala i radila nove stvari. Prvo se etablirala kao pjevačica pa kao dizajnerica pa kao dizajnerica odjeće za djecu pa kao tehnološki napredna poduzetnica – rekla je Hattie Brett, urednica časopisa “Grazia”.

Beckhamovi su prošlog mjeseca postali milioneri i to najviše zahvaljujući Davidovim ugovorima s kompanijama koje proizvode, satove, viski, pantalone i proizvode za njegu kože. Ideja da osoba može postati brend danas je dio kulture srednje struje, a za to su krivi David i Victoria

Pročitajte još