Teme

Donatella Versace: Biti jak ne znači biti neranjiv

Osoba koja u modnom svijetu razbija sumnju i ruši barijere zasigurno je Donatella Versace. Privlačna i s ironičnim osmijehom zarazi sve, a iza njih se krije oštar i inteligentan um. Stoga ne iznenađuje što je Versace, a ti podaci su tek sada postali javni, u 2017. godini, prije nego što je kompaniju Donatella prodala Michaelu Korsu, zaradio 668 miliona eura, od čega je 64 posto prihoda ostvareno iz njihovih vlastitih trgovina dok je ostatak ostvaren kroz druge prodajne kanale. Donatella je nedavno u „Magazine For Fashion“ otvorila karte na sto i govorila o nepoznatim detaljima iz privatnog i poslovnog života.

 Često ističete i govorite o snazi žena, mislite li da ste jaka žena?

– Biti jak ne znači biti neranjiv. Čak i jaka žena ima svoje slabosti, ali to nije nešto što je čini slabom, to je ljudsko. Biti jaka žena za mene znači igrati igru slijedeći pravila, pomicati granice i razbijati prepreke, prevladati slabosti i boriti se za ono u šta vjeruješ.

 Koje je Vaše prvo modno sjećanje?

– Rođena sam u porodici u kojoj su kreativnost i vještina sve. Moja majka bila je krojačica, italijanskog tradicionalnog rezanja, oblika i kvalitete, koji su postali dio mog života, i to su upravo moja prva modna sjećanja.

 Vaša porodica ima zanimljivu historiju. Očaravajuće trenutke, ali i one najteže, kao što je smrt Vašeg brata Giannija. Je li Vam teško osvrnuti se unazad?

– Proživjeli smo trenutke ogromnog rasta kao i one najteže, ali uvijek smo uspjeli podići raspoloženje i iskoristiti priliku da ponovo osmislimo i učinimo revolucionarnim naš način stvaranja mode. Zapravo, svaki modni brend, baš kao i svaka kompanija, mora se ponovo osmisliti ako želi uspjeti.

Šta se promijenilo u kući od doba Giannija?

– Modne kompanije prolaze kroz trenutak dubokih promjena, jedne od najznačajnijih u posljednjih 20 godina. Internet je luksuz učinio dostupnim svima i otvorio vrata mnogim mladim ljudima, a sve nove vijesti sada se mogu naći i na internetu. Danas putem interneta možete kupovati, sprijateljiti se i dijeliti svoje kupovine. To je promjena koju brendovi moraju tumačiti, a sva glavna imena u modi moraju se razviti.

Koja je polazna tačka Vaše kolekcije? Gdje pronalazite inspiraciju?

– Inspirirana sam svime oko sebe, cijelim svijetom i ženama koje u njemu žive. Volim promatrati, gledati sadašnjost i razmišljati o budućnosti. Danas gledam žene kako se oblače, šta traže, kako žele živjeti svoje živote. Moderne žene me inspiriraju i potiču da stvorim kolekciju za njih i svijet u kojem žive.

 Vi ste poznati, prijatelj ste s mnogim zvijezdama, ali ste također u stanju učiniti sebe “nevidljivom”, ne pojavljujete se često u medijima osim ako nije riječ o poslu. Koliko vam je važna privatnost?

– Vjerujem da je to važno svima, postoje neke stvari koje volim podijeliti sa svojim poslom i životom, postoje i druge koje su samo za mene.

Koliko Vam je miris važan?

– Miris je veoma važan i za muškarce i žene. Jaki mirisi odgovaraju jednom tipu muškaraca, dok vrste citrusa odgovaraju drugom. Volim da moj muškarac miriše svježe i na drvo, ali i kao čovjek.