Teme

Jedna od ovih djevojčica je vlasnica modnog carstva: Možete li je prepoznati?

Bila je jedan od pionira u svijetu modnih blogova i iskoristila je mogućnosti koje joj je pružila tadašnja zabava. Ovaj hobi je postao vrlo unosan posao koji je deceniju nakon lansiranja svog poznatog bloga Blonde Salad, učinio Chiaru Ferragni jednom od najutjecajnijih poduzetnika u modnoj industriji. Firme kao što su Dior, Jacquemus, Balmain ili Alberta Ferretti računaju na nju u svojim kolekcijama. 

Chiara je od 2011. jedna od najuticajnijih modnih blogerica na svijetu, a njen blog ima preko šest miliona posjeta mjesečno. Studirala je međunarodno pravo, ali ga nije završila jer je svoju karijeru pronašla u vođenju bloga i dizajnu. Naime, cipele s njenim potpisom se uspješno prodaju širom Evrope, a sarađivala je s nekim od najuticajnijih modnih i kozmetičkih brendova.

Smatra se da je Chiara uticajnija od Vogue-a, čiju je naslovnicu krasila, a to je svakako bio prvi put da je neka modna blogerka bila na naslovnici “modne biblije”. Ona je do sada sarađivala s modnim kućama: “Dior”, “Louis Vuitton”, “Chanel” i “Gucci”, a njena zarada se procjenjuje na osam miliona dolara godišnje. Fenomen Chiare Ferragni istraživali su studenti na Harvardu, a uvršetena je i na Forbesovu listu 30 najbogatijih ljudi mlađih od 30 godina.

View this post on Instagram

In a pink state of mind 💞

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

View this post on Instagram

Afternoon at the park ❤️ #TheFerragnez

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on