Teme

Na koji način djecu usmjeriti pravilnom korištenju mobitela u školi

U eri ubrzanog razvoja informacionih tehnologija i njihove dostupnosti i primjene kod svih uzrasnih kategorija dolazimo do pitanja kako i na koji način dozvoliti svojoj djeci upotrebu mobitela tokom boravka u školi? Mišljenja su podjeljena. Mnogi roditelji su zabrinuti za svoju djecu koja su upotrebom mobitela van njihovog nadzora a posebno tokom vremena koje provode u školi, jer su tada “najranjivija”. To se prije svega odnosi na njihovu bezbjednost kada je riječ o dostupnosti društvenih mreža koje mogu biti jako opasne po njih. Drugi problem je taj što mališani gube osjećaj o vremenu i ne usmjeravaju dovoljno pažnje nastavi. Kako bi izbjegli ove prijetnje, mališane je potrebno naučiti kako na pravi način da koriste svoje mobilne uređaje. 

Djecu treba od malena učiti kako da prepoznaju korisnu stranu mobilnih uređaja koji im mogu pomoći pri učenju. Ukoliko je u školi koju pohađaju vaša djeca na snazi zabrana korištenja mobitela, trebate je poštovati. U razvijenim evropskim zemljama u praksi se sprovodi princip “nagrade”, odnosno sistem kojim se roditelji koriste kako bi svojoj djeci usadili pravilne navike korištenja mobitela, što znači da djeca dobijaju simbolične nagrade za svoju poslušnost. Nagrade ne bi trebale biti materijalnog tipa već se djeca nagrađuju tako što ih možete odvesti na izlet, u park, priuštiti im omiljenu aktivnost ili im napraviti omiljeno jelo. 

Djecu treba učiti kreativnosti jer u eri modernih tehnologija koje će biti sastavni dio njihovih života u budućnosti mališane treba učiti prednostima koje nudi internet, a to su dostupnost znanja i aplikacija koje im mogu pomoći pri učenju. Od malena ih treba učiti da slijede vaše pozitivne primjere i ne treba ih zatrpavati viškom informacija. Naučnici smatraju da je potrebno ograničiti pristup internetu dok su djeca kod kuće jer kao mali, oni nemaju razvijen društveni život koji im je neophodan pa se ne mogu ni osjećati uskraćeni za isti.