Teme

Trener slavnih otkriva: Victoria’s Secret modeli planiraju trudnoću, ovo je režim pod kojim žive!

Svake godine Victoria’s Secret Fashion Show dobije milione svojih poklonika. Žene koje hodaju pistama u njihovom rublju  izgledaju kao da prkose prirodi, sa čvrstim nogama i zategnutim tijelom, pa čak i u trudnoći. Kako uopće postižu biti u drugom stanju i ostati tako vitke, sigurno se pitaju mnoge „obične“ žene? Naročito se njihov zavidan trudnički izgled mogao vidjeti na Irini Shayk, koja se 2016.godine prošetala pistom sa zaobljenim trbuščićem i tako svijetu obznanila da ona i Bradley Cooper čekaju svoje prvo dijete.

Ništa u životu ovih slavnih i zgodnih žena nije prepušteno slučaju. I koliko god vam se činilo suludo, čak u nekim slučajevima, a o tome govore ljudi koji se brinu o njihovom izgledu, i trudnoće su pomno isplanirane.

Alessandra Ambrosio 2011., prošetala trudna na reviji Victoria’s Secret brenda

Režim ishrane i tjelovježbe precizni su kao švicarski sat, jer vrijeme trudnoće treba pažljivo planirati, a prije toga tijelo pripremiti kako bi moglo kontrolirati kalorije koje se unose. Leandro Carvalho, trener slavnih osoba, trenirao je Alessandru Ambrosio, koja se 2011.godine prošetala trudna pistom.

-Planiranjem trudnoće, žene mogu početi s vježbama i zdravim prehrambenim navikama prije nego što ostanu trudne. Trudnoću tako mogu početi sa željenom težinom, ili sa čak nekoliko kilograma manje. Sa zdravijim prehrambenim navikama i nastavljanjem ove rutine kroz trudnoću, povratak na izgled koje su imale prije dolaska bebe bit će puno lakši – kaže Leonardo koji je poznat i po vrlo specifičnim fitness savjetima.

2011., je trudna na pistu izašla i Lily Aldridge

-Tokom prve četiri ili šest sedmica trening se sastoji od plesa, plivanja i kardio vježbi. Nakon šest kardio sedmica, fitness rutinu treba promijeniti u trening koji se provodi u intervalima: 20 minuta kardio, nakon čega slijedi mišićni rad od 16 do 20 ponavljanja dizanja laganih tegova.

On također predlaže i vježbe s vodom, jer rastom trbuh može učiniti tjelesnu aktivnost teškom. Zanimljivo je kako on nije savjetovao Ambrosio da nakon rođenja bebe broji kalorije.

Irina Shayk 2016.godine u blaženom stanju odradila reviju Victoria’s Secret brenda

-Savjetovao sam je da pravi zdrave i pametne izbore. Na primjer, da unosi sve vrste povrća – sve boje, bijelu proteinsku ribu, piletinu, bjelanjake i puretin, te kontrolirani dio dobrih ugljikohidrate kao što su: smeđa riža, kruh od cjelovitog pšeničnog zrna, također preporučujem limunaste metode i čaj od đumbira za alkalizaciju i čišćenje tijela, uklanjanje upala i ubrzavanja gubitka kilograma, sve ovo doprinosi i proizvodnji kvalitetnog majčinog mlijeka koje je ključno za zdravlje beba.

Doutzen Kroes

Carvalho ima savjet i za mlade mame kako da počnu mršati nakon rođenja djeteta.

-Nove mame bi trebale početi s laganom šetnjom, a nakon liječničkog pregleda trebale bi početi vježbe s vodom. One bi također trebale uključiti i lagano dizanje tegova i blagi kardio, vrlo je važno da te vježbe budu lagane s obzirom na stanje organizma nakon porođaja, i što bezbolnijeg povratka na njihovu „prije bebe fitness rutinu“.