Zdravlje

Pet efektnih načina mršanja

Jeste li se ikada zapitali zašto vam se masno tkivo najviše nakuplja na određenom dijelu tijela? Nauka kaže da je distribucija masnoća povezana s određenim zdravstvenim navikama, a ukoliko znate zašto se najviše gojite u predjelu stomaka ili kukova lakše ćete odabrati režim ishrane i vrstu treninga koji će vam pomoći da smršate.

Evo kojih je to 5 najkritičnijih područja na tijelu i kako postupiti ukoliko želimo da smanjimo svoj obim upravo na tim područjima:

1. Gornji dio tijela

Masno tkivo najviše se skuplja na stomaku, leđima, ramenima, predjelu grudi i na rukama do lakta. Uzrok je loša ishrana i nedostatak vježbe. Uvedite promjene u ishrani, koje uključuju unošenje 500 do 1000 kalorija manje dnevno, pet puta nedjeljno vježbajte 30 do 60 minuta, a najbolje će pomoći kardio vježbe (vožnja bicikla, brzo hodanje). Uključite i vježbe za gornji dio tijela poput sklekova, trbušnjaka, čučnjeva, ekstenzija i slično.

2. Područje stomaka od pupka i lumbalni dio leđa

Ako se najviše gojite u području stomaka to može biti znak pretjeranog rada hormona stresa kortizola. Trudite se da se hranite što zdravije, jedite puno vlakana, vitamina, minerala uz kombinovanje vježbi koje uključuju i tehnike za lakše podnošenje stresa, kao što su joga i pilates. Ako vam je pak stomak stalno nadut (bez prisutnosti sala na leđima) to može biti posljedica poteškoća s disanjem ili pretjerane konzumacije alkohola. Smanjite unos alkohola ili posjetite doktora ako imate problema s disanjem.

3. Područje stomaka oko grudi i leđa

Gojaznost u ovim dijelovima tijela je znak da niste dovoljno fizički aktivni i da se hranite loše, odnosno da preskačete obroke i da se prejedate. Pokušajte jesti pet umjerenih obroka dnevno, jedite manje porcije i što više zdrave, niskokalorične hrane. Uz to budite i više fizički aktivni, hodajte, plivajte i praktikujte vježbe za leđa i za stomak.

4. Područje stomaka, bedara i zadnjice

Nakuplja li se masno tkivo na ovom, za mnoge žene ‘kritičnom’ području, to je jasan znak da niste fizički dovoljno aktivni. Fokusirajte se na vježbe izdržljivosti za donji dio tijela, a odličan izbor bit će kružni treninzi i biciklizam.

5. Područje stomaka, zadnjice i čitavih nogu

Masno tkivo koje zahvati donji dio tijela uključujući i nožne listove i gležnjeve obično je posljedica trudnoće. Kod ovog problema vrijede isti savjeti kao pod brojem 4.