Zdravlje

Osam savjeta za sretniji život bez stresa

Stres je pozitivan u malim količinama jer može dobro i poticajno djelovati na ljude. Malo stresa pomaže da se usredotočimo samo na bitne stvari i brzo djelujemo u hitnim situacijama. Međutim, dugotrajna izloženost stresu negativno djeluje na organizam pa je bitno prepoznati ga i pokušati ga se riješiti. U nastavku vam donosimo 8 savjeta koji će vam u tome pomoći:

  1. Napravite opuštajuću kupku

Opuštajuća kupka idealna je za kraj jednog stresnog ili napornog dana. Njega kože, opuštanje mišića i duboka relaksacija samo su neki od čarobnih učinaka aromatičnih kupki nakon kojih ćete se osjećati bolje. Priuštite si ju najmanje jednom sedmično.

 

  1. Prošetajte

Ova jednostavna aktivnost pomoći će vam da smanjite nivo stresa, povećate nivo energije, raspoloženja i samopouzdanja, a osim toga, sagorjet ćete kalorije i smanjiti rizik od srčanih bolesti.

 

  1. …ili odradite trening joge

Svaka aktivnost koja opušta mišiće ili koristi tjelesnu energiju smanjit će vašu razinu stresa. Prema brojnim istraživanjima, joga je jedan od najučinkovitijih načina za opuštanje, relaksaciju i smanjenje stresa. Mnogi ljudi se već nakon prvih odrađenih vježbi osjećaju opuštenije, mirnije i imaju više energije.

 

  1. Pronađite svoj unutarnji mir

Najveći pokazatelj da smo pod stresom je fizički odgovor tijela na emocije, no često ne obraćamo pozornost na crvena svjetla koja nam tijelo upućuje. Slušanjem svojeg tijela i misli lakše ćemo pronaći ravnotežu i unutarnji mir.

 

  1. Otjerajte stres opuštajućim mirisima

Sam proces aromaterapije smiruje, no neka eterična ulja i svijeće sami po sebi imaju prirodnu snagu te smiruju napete živce i pomažu u smanjenju razine stresa pa ih stavite u svoj dom.

 

  1. Opustite se uz šoljicu čaja

Šoljica čaja ima umirujući učinak na organizam. Najbolji izbor je čaj od pasiflore, lavande, kamilice, zeleni čaj ili bilo koji drugi čaj koji volite, a koji će vam pomoći da se opustite.

 

  1. Slušajte opuštajuću muziku

Poznato je da muzika utječe na naše emocije, zato bi bilo dobro da svakodnevno odvojite malo vremena za opuštanje ili meditaciju uz ugodnu glazbu koja u vama izaziva pozitivne emocije.

 

  1. Stvorite svoju oazu mira

Pokušajte odvojiti mjesto u svojoj kući na kojemu ćete samo odmarati. Jedan od glavnih razloga zbog kojih se možda osjećate kao da vam je kućno okruženje stresno je taj što ne znate gdje da se zaustavite ili usporite. Ako koristite svaku sobu u vašem domu kao ured, to može zbuniti vaš mozak i spriječiti opuštanje.