Zdravlje

Doručak je čuvar našeg zdravlja

Poznato je kako je doručak najvažniji obrok u danu koji nipošto ne biste smjeli preskakati, piše Index.hr.

A ako ga često izbjegavate, možda nakon ove informacije to više nećete raditi jer vam doručak može pomoći u mršavljenju i održavanju linije i to na ova 3 načina:

1. Doručak pokreće vaš metabolizam

Ako preskočite prvi obrok u danu, vaš se metabolizam usporava kako bi se očuvala energija. I brojna naučna istraživanja pokazuju da oni koji jedu doručak lakše gube na težini, lakše održavaju liniju te je manje vjerojatno da imaju višak kilograma. Također, za takve je ljude vjerojatnije i da će vježbati.

2. Proteini smanjuju želju za slatkišima

Doručak bogat proteinima (npr. cjelovite žitarice, grčki jogurt, jaja i slično) dat će vam svu potrebnu energiju, a tako je i manje vjerojatno da će vaše tijelo poželjeti šećerne i visokokalorične namirnice koje vas debljaju.

3. Vlakna zadovoljavaju glad i ravnaju vaš trbuh

Cjelovite žitarice i svježe voće izvrstan su izbor za doručak jer su bogati vlaknima. Vlakna ne samo da vam ostavljaju duži osjećaj sitosti, nego smanjuju i osjećaj nadutosti povezane sa zatvorom, što smiruje i ravna vaš trbuh.