Zdravlje

Idealna su grickalica za sportaše: Ovo su razlozi zbog kojih bi trebali češće jesti trešnje

Sočni plodovi trešanja smatraju se odličnom zamjenom za nezdrave grickalice koje su obično pune soli i masnoća, a također pomažu osobama koje žele zadržati vitku liniju jer spadaju u voće koje ima niži glikemijski indeks. Kako prenosi punkufer.hr u 100 grama trešanja ima tek 32 kalorije. Od plodova se također mogu praviti i zdravi sokovi, od petiljke čaj, a zbog sočnosti omiljen su dodatak u svim slasticama.

Služi sportašima

Trešnje se preporučuju sportašima, pogotovo nakon dugih i iscrpnih treninga jer ublažavaju upali mišića. Vraćaju energiju te poboljšavaju fizičku i mentalnu formu. Za umirujuća svojstva ključni su antocijanini, odnosno pigmenti koji trešnjama daju crvenu boju.

Za srce u formi

Trešnje uveliko mogu smanjiti bolest srca te razinu štetnih masti u organizmu, a istraživanja su pokazala kako zdjelica trešanja na dan može pomoći protiv  moždanog udara. Preporučuje se onima koji imaju povišen holesterol i krvni pritisak.

Slikovni rezultat za trešnje

Brani od bolesti

Trešnje su odličan izvor antioksidanata  i protuupalnih spojeva a smatraju se i hranom za mozak. Ti čuvari stanice u tijelu usporavaju starenje i sprečavaju rizik od raka, Alzheimera kao i dijabetesa.

Čisti od toksina

Čaj od petiljki trešanja koristi se od davnina kao narodni lijek za prevenciju i liječenje tegoba jetre, želuca i bubrega. Taj lijekoviti napitak se koristi i za proljetnu detoksikaciju organiza te liječenje urinarnih infekcija. Da biste pripremili čaj od trešanja peteljke osušite na suncu i spremite na suho mjesto te koristite u toku čitave godine.

Slikovni rezultat za trešnje

Poboljšava san

Ukoliko patite od nesanice predlažemo vam da uzmete sok od trešanja ili da ih grickate u toku dana. Trešnje smiruju organizam i potiču stvaranje melantonina, hormona koji nam pomaže da lakše zaspimo i da se u toku noći ne budimo. Melantonin proizvodi epifiza a njegova uloga jeste usporavanje stanica starenja.