Zdravlje

Upala mišića nakon treninga: Kako da je se riješite?

Često se dešava da nakon naporog treninga dobijete upalu mišića. Naime, radi se o ni malo naivnoj stvari, a svima je dobro poznata bol koja se javlja u mišićima prilikom bilo kojeg pokreta. Upala nije nešto što možemo u potpunosti da izbjegnemo, ali postoje načini na koje možemo da je ublažimo. Većina kondicionih trenera preporučuje da nakon napornog ili treninga koji ste imali nakon dužeg pauze, obavezno nahranite tijelo malom količinom ugljenih hidrata i proteina. Bitno je i šta konzumirate prije treninga kako bi vaše tijelo imalo dovoljno snage da iznese napor.

Jedan od najboljih načina da se riješite upale mišića je masaža. Sportske masaže možda nisu toliko relaksirajuće, ali će vas riješiti bolova u mišićima. Ukoliko se posle jakog treninga samo istuširate, onda niste uradili sve, već ste samo “pozvali” bolove narednog dana. Od lošeg spavanja, do nedovoljnog istezanja, sve ovo ima negativan uticaj na naše tijelo.

Kada se suočite sa bolovima nakon treninga, najčešće ćete popiti lijek protiv bolova poput ibuprofena. Iako ovakvi lijekovi mogu pomoći u uklanjanju bolova, istraživanja pokazuju da mogu imati negativan uticaj na efekat treninga, pa se s toga preporučuje da preskočite konzumiranje medikamenata i u vaš organizam unesete što više tečnosti.