Zdravlje

Stvari koje morate promijeniti ako želite smršati

Jedan od najučikovitijih trikova za skidanje kilograma je bolji san. Studija objavljena u magazinu „Annals of Internal Medicine“ pokazala je da su oni koji spavaju po 8 i po sati gube dvostruko više tjelesnih masti od onih koji su spavali po 5 i po sati, a unosili su jednaku količinu kalorija.

Također, čaša mlijeka ili ili proteinski smoothie prije odlaska u krevet pomoći će vam protiv kruljenja u želucu prije odlaska u krevet, a tokom noći bit će hrana za vaše mišiće.

Smanjenje temperature na termostatu nekoliko sati prije odlaska u krevet pomoći će vam da lakše utonete u san.

Image result for gubitak tezine

– Kako bismo se naspavali tokom noći potrebno je da nam se spusti temperatura tijela – rekla je Rebecca Scott, profesorica neurologije u Centru za epilepsiju i san.

Osim svjetlosti sa zaslona vaših uređaja, i svjetla koja upadaju u vašu sobu kroz prozor mogu omesti proizvodnju melatonina i ometati kvalitetu vašeg sna. Studija provedena 2014. godine na Oxfordu pokazala je da žene koje su spavaju u najmračnijim sobama imaju 21 posto manje šanse da nakupe suvišne kilograme od onih koje spavaju u sobama u koje probija svjetlost. Osim toga, ako večeri provodite u osvijetljenim prostorima, gubite velike količine melatonina koji bi ojačao vaš san.

Image result for gubitak tezine u snu

Iako ćete uz alkohol lakše zaspati, vaš san neće biti kvalitetan. Naime, san će vam pokvariti probavljanje šećera iz alkoholnih pića.