Zdravlje

Patite od poremećaja sna? Četiri metode koje će vam sigurno pomoći

Metoda koju koriste američki vojnici kako bi osigurali dovoljno sna, a garantuje da ćete zaspati za dvije minute nedavno je otkrivena. Ovaj sastav je osmišljen kada su u vojsci shvatili da njihovi piloti zbog stresa, iscrpljenosti i nenaspavanosti prave greške. Piloti su bili umorni i često nisu mohli da se opuste i naspavaju. Zbog nakupljenog stresa pravili su fatalne greške, a ova metoda im je pomogla i napravila čuda.

Prvi korak jeste da opustite mišiće na licu, uključujući jezik, čeljust i mišiće oko očiju.

Drugi korak je da spustite ramena nisko koliko idu prije nego što opustite gornji i donji dio jedne ruke, a zatim i druge.

Treći korak podrazumjeva da izdahnite, opustite prsa i zatim lagano opustite noge, počevši s bedrima.

Četvrti korak predstavlja relaksaciju od deset sekundi, nakon čega slijedi potpuno očistiti um.

Autor knjige Lloyd Bud Winter sugeriše da će jedna od ove tri slike pomoći:

– ležite u kanuu na mirnom jezeru, ništa osim plavog neba iznad vas,

– zavaljeni u crnoj baršunastoj mreži u zamračenoj sobi,

– govorite ”nemoj misliti, nemoj misliti” deset sekundi.

Dve trećine odraslih Britanaca pati od neke vrste poremećaja sna, a gotovo polovina njih priznaje da ne spava dovoljno.