Zdravlje

Voće s najmanje šećera: Ovo je sedam veličanstvenih

 

Svo voće sadrži šećer, iako ga neke vrste imaju više od ostalih. Voće je zdrav način za zadovoljavanje želje za slatkim, no neko voće , poput banana i manga, imaju veću količinu šećera od drugih.

Ovo je voće s najmanje šećera za svakoga ko želi smanjiti dnevni unos šećera bez ugrožavanja okusa i prehrane:

1. Jagode

Jagode, poput mnogih drugih bobica, bogate su vlaknima i sadrže vrlo malo šećera. Postoji samo oko 8 grama (g) šećera u osam srednjih jagoda. Oni su također dobar izvor vitamina C.

2. Breskve

Iako imaju sladak okus, breskve srednje veličine sadrže samo oko 13 g šećera.

3. Kupine

Poput jagoda, sadrže između 4 i 5 g šećera, 5.3 g vlakana i 1.399 g proteina na 100 g. One su također dobar izvor antioksidansa. Zanimljivo je napomenuti da borovnice sadrže dvostruko veću količinu šećera od kupina.

4. Limun i limeta

Mnogi ljudi ne bi uzeli limun ili limetu kao snack. Međutim, s ne više od 2 g šećera po plodu i visokim razinama vitamina C, odličan su dodatak prehrani. Možete ih iscijediti i dodati vodu kako biste zamijenili druga slatka gazirana pića.

5. Narandže

Narandža srednje veličine ima oko 14 g probavljivog šećera i također je izvrstan izvor vitamina C. Sok od narandže i svi ostali voćni sokovi kupljeni u supermarketu mogu sadržavati dodane šećere. Ako želite ograničiti unos šećera, obično je bolje jesti voće nego piti sok.

6. Grejpfrut

Pola srednjeg grejpa sadrži oko 11 g šećera. Ako vam se ne sviđa okus, dodajte malu količinu meda na vrh.

7. Avokado

Avokado je gotovo bez šećera i dobar je izvor zdravih masti i vlakana.