O Rihanninoj kolekciji pričaju svi: Izabrali smo najbolje kombinacije za sve konfekcijske veličine

Piše: Redakcija

Prije nekoliko dana Rihanna je u Parizu promovirala novu kolekciju odjeće iz vlastite modne linije „Fenty“. Pjevačica se vodila jednostavnim pravilom, i možda je baš zbog toga javnost oduševljena njenim komadima, a to je da kupcima ponudi ono što i sama voli nositi. Njeni komadi se mogu kupiti online preko Fenty.com, dok će promjenu ponude artikala najavljivati putem društvenih mreža i kanala Instagram, Snapchat, Facebook.

Rihanna na pariskoj promociji nove kolekcije

Rihanna nije mislila samo na mršave djevojke i one savršenih proporcija već i na punije dame, dakle, lanisrala je liniju koja odgovara svim konfekcijskim veličinama. Njenu modnu liniju prati Fenty Beauaty, koja je u samo 40 dana zaradila 100 miliona dolara, što ju je pozicioniralo u top nove brendove na svijetu u 2017. godini. Također je vlasnica i brenda donjeg rublja „Savage x Fenty“ kojim je poljuljala i kultnu „Victoria’s Secret“. Dok se „Victoria’s Secret“ gubio na tržištu, ne znajući šta da ponudi novim generacijama, Rihanna je vidjela svoju priliku i ponudila seksi donje rublje za žene svih veličina i oblika tijela. Rihanna je znala da je raznolikost danas na cijeni više nego ikad, te da jedan tip žene koji su mediji godinama nametali kao ideal više ne prodaje proizvod. Žene se žele osjećati dobro u svojoj koži i žele da im tu odjeću i make-up proizvode prodaju osobe s kojima se mogu poistovjetiti. Osim što su kupci prepoznali Rihannin potencijal i nos za biznis, također je prepoznao i Bernard Arnault, ponudivši joj vlastiti modni brend pod okriljem LVMH-a, koji je suvlasnik “Fenty Beautyja“. Dobro Rihanni, dobro i LVMH-u, koji od osamdesetih godina prošlog stoljeća tržištu nije ponudi nijedan novi brend.

Rihanna vodi vlastiti Instagram na kojem ima više od 67 miliona pratitelja, te je jasno da su potencijalni kupci svega što ponudi za prodaju, dok „Louis Vuitton“ ima 29 miliona pratitelja. Cijene Rihanninih modnih komada se kreću od 250 do 2.000 dolara. Cipele koštaju od 625 dolara, nakit se kreće u rasponu od 350 do 600 dolara, a u ponudi su narukvice i naušnice. Izabrali smo nekoliko najboljih komada iz njene nove modne linije, ovo su naše top kombinacije:

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti