Ljepota

Tri koraka do lijepog i zategnutog tijela

Iako su masnoće potrebne našem tijelu za zdravo funkcioniranje, prevelika količina tjelesne masnoće ne samo da ne izgleda lijepo već uzrokuje i brojne zdravstvene probleme. Visoki krvni pritisak holesterol pa čak i bolesti srca. Ipak, prosječna količina tjelesne masnoće trebala bi biti između 21 i 33 posto kako bi naše tijelo bilo zdravo, a mi se osjećali dobro u svojoj koži.

Kako biste postigli željeni cilj, odnosno imali zategnuto tijelo bez potkožnog masnog tkiva potrebno je slijediti nekoliko koraka jer dobro znamo da za zdrav i lijep izgled poput sportaša nije dovoljno samo vježbati već i zdravo se hraniti.

 

UNOSITE ŠTO MANJE KALORIJA

To ne znači da morate gladovati ili preskakati obroke već da vaši obroci budu prilagođeni vašem cilju. U tome vam može pomoći jedan trik, odnosno potrudite se jesti šareno. Da biste uspjeli postići šarenilo u svom tanjuru, to bi značilo da ćete unijeti više voća i povrća koje će vam pomoći u reduciranju masnoća. Izbacite šećer, solite minimalno i trudite se jesti što više zdravih namirnica.

VJEŽBAJTE – POGOTOVO VJEŽBE SNAGE I CARDIO

Kako biste sagorjeli što više kalorija potrudite se što češće vježbati. Pogotovo će vam dobro doći teretana gdje možete imati discipliniran i kontinuiran ritam koji vam je nužan. Vježbe snage će graditi vaše mišiće i tjelesnu masnoću ćete tako brže i lakše “istopiti” jer ubrzava metabolizam. Jutro bi bilo najbolje započeti trčanjem, a poslijepodne ili navečer dižite tegove kako biste ostali u formi. Potrudite se vježbati 4 puta sedmično i ubrzo ćete zaboraviti kako uopće izgleda masno tkivo i opušteni mišići.

DOBRO SPAVAJTE I OSLOBODITE SE STRESA

Kako bi se vaše tijelo oporavilo od vježbanja, pokušajte spavati između 7 i 9 sati. To je sasvim dovoljna količina sna da dovedete svoje tijelo i um u ravnotežu. Također, san oslobađa od anksioznosti. Uz to, stres pohranjuje u našem tijelu energiju odnosno masti pa je dobro znati da što više odmarate i brinete o vlastitom miru, to radite i na smanjenju količine masnoće u tijelu.