Ljepota

Pripremite se za ljeto u tri koraka

Rijetke su žene koje na vrijeme počnu razmišljati o vježbanju, anticelulitnim masažama i pravilnoj ishrani. Kako je stiglo vrijeme godišnjih odmora i ulaska u kupaće kostime, mnoge žene počnu preživljavati napade panike. U veoma kratkom roku žele izgubiti višak kilograma, zategnuti i učvrstiti tijelo, no, potrebno je malo više vremena za vidljive i dugotrajne rezultate. Osim vježbanja, pravilne ishrane, postoje i razne metode, aparati i tretmani koji garantiraju uspjeh u samo nekoliko sedmica.

3 SEDMICE PRIJE ODLASKA NA MORE

DIJETA

Ukoliko želite izgubiti višak kilograma prije nego što obučete omiljeni kupaći kostim, onda je za vas pravo rješenje dijeta od 1.200 kalorija. Naime, svakodnevno je potrebno unijeti 1.200 kalorija, a ono što je posbeno interesantno kada je riječ o ovoj dijeti, nema zabranjenih namirnica. Možete jesti šta god želite, ali u malim porcijama, odnosno u mjeri od 1.200 kalorija. Mnogi istraživači kažu kako je najgora opcija preskakati obrok. Zbog toga je preporučljivo da jedete svaka tri sata. Idealna mjera je za doručak, ručak i večeru pojesti po 300 kalorija, te u međuobrocima dva puta po 150 kalorija.

Šta jesti?

Ukoliko je vaš izbor nemasna hrana, tokom dana možete pojesti veću količinu hrane. Naprimjer, za doručk pojedite zobenu kašu od 100 grama pahuljica i 50 ml nemasnog mlijeka, sa šakom borovnica i kašikom meda. Popijte kafu bez mlijeka i šećera ili ako niste ljubitelj kafe, onda birajte čaj.

Za ručak birajte dvije tanke kriške integralnog hljeba i dvije tanke kriške pureće šunke, nekoliko kriški svježeg paradajza i zelene salate s kašikom senfa. Uz to možete pojesti i 100 grama svježe mrkve.

Za večeru pojedite 85 grama pečenog lososa, 100 grama kuhanih mahuna na pari, nekoliko cherry paradajza i 50 grama kuhane brokule s malo limunovog soka.

Koliko kilograma ću izgubiti s ovom dijetom?

Ovisno o tome koliko imate kilograma i koliko ste aktivni tokom dana. Od jedan do tri kilograma sedmično.

Kome je dijeta namijenjena?

Savjetujte se s doktorom ako imate hronične bolesti.

2 SEDMICE PRIJE ODLASKA NA MORE

LIPOSUKCIJSKA DIJETA

Ukoliko žlite zdravo smršati, trebali biste gubiti maksimalno pola kilograma sedmično. Brze dijete koje osiguravaju gubitak većeg broja kilograma u dvije sedmice postoje, ali dolaze s određenim rizicima. Liposukcijska ishrana se zasniva na konzumiranju namirnica punih aminokiselina koje potiču rad metabolizma, odnosno trošenje masnih zaliha kao izvora energije.

Šta jesti?

Najveći obrok se jede uvečer, odnosno između 18 i 22 sata. Dozvoljeno je jesti bjelančevine poput mesa i ribe, nemasno mlijeko i jogurt, mladi sir i sir od obranog mlijeka, integralne žitarice, pšenice i rižu, nezašećereno voće, te razno povrće. Od pića se preporučuje voda, nezaslađeni čajevi i nezaslađeni sokovi od voća i povrća.

Šta ne smijem jesti?

Šećer i ugljikohidrate, tačnije slatkiše, kolače, punomasno mlijeko, vrhnje i šlag, prerađeno meso poput kobasica i narezaka, proizvode od bijelog brašna. Alkoholna pića, gazirani sokovi i zašećereni sokovi su također zabranjeni.

Koliko kilograma ću izgubiti?

Jedan do deset kilograma u dvije sedmice.

1 SEDMICU PRIJE ODLASKA NA MORE

TRETMAN INFRACRVENIM ZRAKAMA U KAPSULI

Infracrvenim zrakama nećete izgubiti kilograme, već ćete otopiti masno tkivo. Drugim riječima, možda nećete vidjeti promjenu na vagi, ali ćete imati potrebu nositi odjeću manjeg konfekcijskog broja. Tretman u kapsuli pomaže i pri uklanjanju otrova iz organizma, otvara pore i dubinski prodire u kožu. Osim što ćete smanjiti obim struka, poboljšat ćete i mikrocirkulaciju i tonus kože, pa će ona postati čišća, sjajnija i bez akni.

Kome se tretman ne preporučuje?

Trudnicama.

Koliko ću izgubiti u struku i bokovima?

Nekoliko centimetara, ovisno o osobi i broju tretmana.

Nakon koliko tretmana se vidi rezultat?

Nakon nekoliko tretmana.

GM DIJETA

Postoji od 1985. godine, a kreirali su je stručnjaci za automobilsku firmu „General Motors“ kako bi poboljšali zdravlje svojih zaposlenika. Ne samo da poboljšava koncentraciju i povećava energiju, već se njom gubi i višak kilograma.

Šta smijem piti?

Svaki dan minimalno osam do 12 čaša vode.

Šta smijem jesti?

Prvi dan samo voće. Banane su zabranjene. Preporučuje se konzumacija dinje, lubenice, narandži i jabuka otprilike svaka dva do tri sata. Drugi dan samo povrće; mrkva, paprika, brokule, kelj, luk, zelena salata i grah. Smije se pojesti i jedan kuhani krompir u danu. Treći dan jede se i voće i povrće. Preporučuje se izmjenjivati obroke voća i povrća svaka dva do tri sata. Četvrdti dan jede se osam banana i piju četiri čaše mlijeka. Hrana se dijeli na dijetalne obroke svaka dva do tri sata. Peti dan treba pojesti 200 grama kuhane integralne riže s paradajzom, kuhanim grahom, komadićem pilećih prsa bez kože ili nemasne ribe, te jednom voćkom. Šesti dan jede se 200 grama kuhane integralne riže sa svježim i kuhanim povrćem. Ne smije se jesti krompir i paradajz. Sedmi i zadnji dan se jede 200 grama kuhane integralne riže s kuhanim ili svježim povrćem, te voćnim sokovima po izboru.

Koliko se gubi kilograma?

Oko pet kilograma.