Neobična kampanja modne kuće Gucci koja je podijelila mišljenja

Piše: Redakcija

Modni i beauty brend Gucci izbacio je novu make-up liniju s 58 novih ruževa i balzama za usne. Upravo zbog ove kampanje podigla se velika prašina i mišljenja ljudi su potpuno različita, neki je podržavaju, a neki se zgražavaju. U kampanji “For the bold, the bright and the beautiful” pojavljuje se model Dani Miller koja ima nesavršene zube i zagovornica je neobrijanog pazuha. 

Elegantno zlatno pakovanje s različitim čepovima ovim ruževima daje sofisticiran izgled, a dolaze sa satenskim i prozirnim finišem (Rouge à Lèvres Satin i Rouge à Lèvres Voile) te u obliku balzama za usne “Baume à Lèvres”.
Nakon objave fotografije, na Instagramu su na sve strane počeli pljuštati komentari poput “Ovo nikoga neće motivirati da kupi ruž”, “Promovirate lošu higijenu i loše zdravstvene navike” ili “Uništili ste ime”.
 

No, neki su stali i u obranu luksuznog brenda, rekavši da je ova kampanja pravo osvježenje:

– Zaista je tužno što smo došli do toga da nas razljuti to što neko nema savršen holivudski osmijeh – bio je jedan od komentara na kampanju u kojoj se osim Miller pojavila i manekenka Mae Lapres.

Gucci

Hrabrim potezom Gucci je svakako privukao mnogo pažnje, jer se ovo nije nikako očekivalo, ali i skrenuo je pažnju na nesavršenosti tijela koje svi imamo, i dao snažnu poruku da ljepota nije samo fizička stvar, te da se žene nemaju čega stidjeti.

 

 

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti