Ko kaže da kancelarija mora biti dosadna?

Piše: Redakcija

Glumica i uspješna poduzetnica Gwyneth Paltrow razvila je za veoma kratak period svoj brend „Goop“ od običnog newsletter-a do vrlo uspješne kompanije koja nudi savjete o temama kao što su kvalitetna ishrana, moda, wellness i putovanja. Iako joj često zamjeraju astronomske cijene njenih proizvoda uspjela je pronaći svoje mjesto na tržištu, a kompanija samo raste od kada je nastala.

Kompanija je imala skromne početke u njenom londonskom domu, a kasnije je svoje prvo sjedišta imala u jednoj preuređenoj štali na imanju u Brentwood-u. Manje od 2 godine kasnije „Goop“ zapošljava čitavu četu radnika koji rade u luksuzno konvertovanom skladištu u srcu idilične Santa Monice. Ubrzo po dolasku u novi prostor Gwyneth je čvrsto odlučila dati svoj dodir pomalo zapostavljenom prostoru, a danas nekadašnje skladište izgleda kao da je od početka stvoreno za brend kao što je njen.

Glumica je veoma zadovoljna krajnjim rezultatom koji je na odličan način ukomponovao sirovu energiju prostora i pozitivan kalifornijski duh. Veliki broj visećih lampi i stolova koji su postavljeni kao fleksibilini radni prostori smješteni su u sklopu tipično skladišnog prostora s visokim plafonom i betonskim podovima. Dizajn ne predstavlja ništa što nije viđeno ranije, ali odaje dojam komfora što je veoma važno za rad i pozitivnu atmosferu. Gwyneth „Goop“ vidi kao porodicu tako da je željela da se svi njeni zaposleni osjete kao kod kuće.

Na prostoru je i pored velikog potencijala bilo potrebno dosta rada i glancanja sitnih detalja nakon što su završeni veći radovi. Estetika komfora postignuta je već u recepcijskom dijelu, a  u cijelom prostoru ponavlja se motiv masivnih mesinganih privjesaka koji vise sa drvenih greda i tako stvaraju dramatični efekt. Glavno uputstvo za dizajnere bilo je da treba postići stil koji će biti do kraja sofisticiran, ali ni na koji način pretjeran i pretenciozan.

Sama kancelarija glumice odražava upravo to i na odličan način inkorporira njene omiljene slike i skulpture sa drugim modernim dodacima. Šlag na tortu je dramatični i izuzetno efektni luster koji visi na plafonu.

Zanimljiv je i dizajn testne kuhinje za „Goop“ proizvode koju je dizajnirao kulnti dizajner Sam Hamilton po uzoru na trendi kuhinjske koncepte popularne u San Francisku. Kuhinja, kao i ostatak prostorija savršeno predstavlja sve ono što čini brend: efikasna je, pametno urađena do posljednjeg detalja i prelijepa. To je kuhinja zbog koje se milion žena širom svijeta pita „Kako Gwyneth to tako lako polazi za rukom, a pri tom uvijek izgleda savršeno?“

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti