Interijer

Tommy Hilfiger: Luksuz o kojem je u mladosti mogao samo sanjati

New York je rodno mjesto Tommyja Hilfigera, jednog od najpoznatijih modnih dizajnera na svijetu. Odrastao je u radničkoj porodici, kao drugo od devetero djece. Još od malih nogu je zajedno s braćom i sestrama bio primoran da radi.

– Radili smo poslove kao što je dostavljanje novina, košenje pašnjaka ili čišćenje snijega. Oduvijek sam volio raditi – govorio je Tommy o svom djetinjstvu.

Porodično siromaštvo utjecalo je na to da, kako ovaj dizajner kaže, kao mali uvijek nosi dosadnu odjeću, što je u njemu probudilo želju da napravi nešto drugačije. Sa svojih 18 godina odlučio je da se bavi modom, te je zajedno s nekoliko školskih prijatelja sakupio po 125 dolara i započeo biznis prodaje pantalona. Ubrzo su uspjeli otvoriti radnju naziva „People’s Place“, koja je brzo postala popularna.

– Toliko smo bili uspješni, da često nisam imao vremena da iznesem robu u radnju, nego sam pantalone prodavao direktno iz gepeka auta, tu na ulici – govori Hilfiger.

Uprkos želji roditelja da upiše fakultet, Tommy je odlučio da sam nauči kako da razvije biznis i modni brend, te je mnogo ulagao u stjecanje „životne diplome“. U početku je išlo veoma lako. Za samo nekoliko godina s prijateljima je uspio da otvori butik u svim studentskim kampusima širom države New York.

Prvi bankrot

Kako bi uvijek bio u toku, Hilfiger je posjećivao najveće modne događaje, te je robu za svoj butik nabavljao u skladu s onim što je na njima vidio. Činilo se da posao cvjeta, međutim, kada mu je bilo 25 godina, računovođa mu je saopćio da su bankrotirali, te da ne postoji način da spasi svoj posao.

– To sam jako teško podnio. Bilo me je sramota, ali sam iz svega izvukao najbolju pouku. Često se šalim da je to moja diploma magistra s fakulteta na koji nikad nisam išao. Naime, naučio sam da osim kreativne treba  da vodim računa i o poslovnoj strani, a to je značilo planiranje i kontrolu troškova – rekao je on.

Poslije toga je imao još nekoliko, može se reći, bezuspješnih pokušaja u svijetu mode, a 1985. godine odlučio je da stvori svoj brend. Osnovna ideja mu je bila da klasičnu odjeću učini zanimljivom. I u toj namjeri je na samom početku naišao na prepreku, s obzirom na to da niko od vodećih modnih kuća nije htio da te modele uzme kao svoje.

– Nisam imao izbora, odlučio sam da i prodaju obavim sam. Uzeo sam vreću odjeće i kucao od vrata do vrata – objasnio je Tommy, dodajući da je imao i sreće s obzirom na to da je baš u to vrijeme klasična odjeća postala ponovo popularna na svjetskom nivou.

Zahvaljujući modi, Tommy je upoznao obje svoje supruge. Prva, Susan Cirona, bila je uposlenica „People’s Place“ butika, a vjenčali su se 1980. godine, nakon četiri godine zabavljanja. Imaju četvero djece, a do razvoda je došlo nakon 20 godina braka.

Osam godina kasnije Hilfiger se oženio 28 godina mlađom Dee Ocleppo, bivšim modelom i dizajnericom torbi, a godinu nakon vjenčanja par je dobio sina Sebastiana. Odmah nakon stupanja u bračnu zajednicu naišli su na problem, uzrokovan djecom iz prvog braka. Naime, i Dee je, kao i njen suprug, prije njega imala brak i dvoje djece.

– Mi smo mislili da će se naša djeca sigurno međusobno slagati te da će postati najbolji prijatelji. Ali u suštini desilo se to da su jako nervirali jedni druge – rekla je u jednom intervujuu Dee.

Međutim, ono što je sigurno jeste da njegova djeca ne moraju da žive zajedno, s obzirom na broj nekretnina koje njihov otac posjeduje. Jedna od onih koja, zbog svog uređenja, svakako privlači najviše pažnje je stan u hotelu „Plaza“ u Hilfigerovom rodnom New Yorku.

Dva sprata

Stan u centru New Yorka bračni par je kupio 2008. godine za 25,5 miliona dolara. Prostire se na dva sprata, posjeduje četiri spavaće sobe, od kojih svaka ima kupatilo, zatim su tu dva dnevna boravka, velika terasa, soba u obliku kupole i još mnoštvo manjih prostorija

Prilikom uređenja doma osnovna želja  bračnog para Hilfiger je  bila da on odiše glamurom karakterističnim za 1960. godinu, kada je glumac Truman Capote priredio poznati „Black and White“ bal. U skladu s tim je i veliki broj prostorija urađen u crno-bijeloj boji. U nekima od njih se nalaze portreti poznatih, kao što su Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor i Andy Warhol. Osim klasičnih detalja u stanu Hilfigera se mogu pronaći i oni nešto urbaniji, te je, zahvaljujući svijetlećim neonskim lampama, postignut kontrast modernog i klasičnog. Jedna od karakteristika interijera svakako je veliki broj umjetničkih djela različitih stilova, ali isto tako i porodičnih fotografija i portreta.

S obzirom na to da je stan sastavni dio hotela, boravak u njemu podrazumijeva sve usluge koje gosti hotela inače moraju platiti, a kako porodica Hilfiger osim ove posjeduje i druge nekretnine, u kojima također živi, ne iznenađuje podatak da u ovom stanu ne provode previše vremena.

interijer5 Najzanimljivija prostorija je kupola, u kojoj slike umjetnice Hillary Knight predstavljaju porodicu Hilfiger

 

interijer1 Veliki značaj u uređenju dat je pop kulturi, što pokazuje portret Elizabeth Taylor

interijer6 Soba njihovog sina Sebastijana

interijer3 Kuhinja je uređena u francuskom renesansnom stilu

interijer4 Jedna od najraskošnijih trpezarija na svijetu

interijer9 Glavna spavaća soba opremljena je u bijelo-zlatnim tonovima

interijer13 Terasa na 19. spratu pruža nesvakidašnji pogled na grad