Svaka osoba ima vlastite navike  i svakodnevne rituale. Rijetko kada razmišljamo o tome zašto imamo određene navike.

Navikli smo na te navike kao na uobičajene aktivnosti, no stručnjaci i tvrde da naše navike (koje se možda čine potpuno slučajnima) govore mnogo o nekim dijelovima naše ličnosti koje pokušavamo sakriti.

Elektronska pošta

Poštanski pretinac može mnogo reći o nečijoj ličnostii. Ljudi koji nikada ne ignoriraju novu poštu (umjesto toga poštu odmah po primanju sortiraju, brišu iz pretinca ili odgovaraju prvom prilikom) vole držati stvari pod kontrolom.

Ako osoba rijetko briše poruke nakon čitanja, to je znak perfekcionizma. Toj osobi potreban je osjećaj sigurnosti te za svaki slučaj vole sačuvati sve poruke. Ljudi koji poruke ostavljaju nepročitane i ne brišu ih su inteligentniji jer oni razumiju kako im čitanje tih poruka neće donijeti nikakvu korist te stoga ne gube vrijeme na njih.

Organska prehrana

Ljudi koji ne jedu junk food i biraju namirnice visoke kvalitete bez hormona i pesticida su skloniji osuđivanju drugih ljudi. Obično su manje altruistični i veoma subjektivni u odnosu s  drugim ljudima.

Ljudi često misle da su učinili nešto dobro izborom organske prehrane i sada imaju pravo biti neetični u budućnosti. To možemo usporediti s odlaskom u teretanu, trčanjem, a i razmišljanjem kako sada možemo pojesti čokoladu jer smo sve to obavili. Isto je i s ljudima koji jedu organsku hranu. Za takvu prehranu daju sebi bonus bodove koje kasnije potroše na neke neetične postupke.

Solarij

Mnogi ljudi su svjesni negativnih efekata korištenja solarija  te je samim time došlo do smanjenja njegove popularnosti. Međutim, još uvijek postoje oni koji redovno posjećuju solarije a naučnici tvrde da želja za biti preplanuo uz pomoć umjetnih  sunčevih zraka pokazuje kako ti ljudi pate i od nekih drugih ovisnosti. Naprimjer, osobe koje idu u solarij imaju šest puta veće šanse postati alkoholičari i tri puta veće šanse oboljeti od nekih sezonskih poremećaja.

Hladan tuš

Naučnici tvrde da mnoge osobe nadomještaju emocionalnu toplinu tako što mijenjaju temperaturu vode prilikom tuširanja. Što više vremena osoba provodi pod vrućim tušem, to se usamljenije osjeća. No, šta je s onima koji vole hladan tuš? Istraživanja pokazuju da su oni tvrdoglavi, egocentrični i ne sviđaju im se mišljenja drugih ljudi. Takvi ljudi mogu saslušati tuđe mišljenje, ali se s njim nikada neće složiti.

Lajkovi na društvenim mrežama

Naučnici su otkrili da uz pomoć lajkova na Facebooku možete otkriti nečiji spol, političke stavove, seksualnu orijentaciju, religiozna uvjerenja i nivo inteligencije. Također su otkrili da su lajkovi jedan oblik lijenosti. Samo jednim klikom mišem ljudi mogu izraziti svoju zabrinutost nečim. Samim time štede svoje vrijeme i ne ulažu pretjerani napor.