LifestyleRecepti

Jedite ovih 10 namirnica i zaboravite na kilograme!

LEĆA

Prema studiji objavljenoj u American Journal of Clinical Nutrition-u, sve što trebate je jedan tanjir leće zahvaljujući kojoj ćete savršeno kontrolirati težinu. Visok postotak proteina umanjit će glad i želju za unosom veće kličine hrane.

BOROVNICE

Borovnice su odlična namirnica za konrolu tjelesne težine, a jedan od razloga je i što u sebi sadrže visok nivo antocijanina. Jedite ih solo ili kombinirajte sa zobenom kašom.

ZOBENA KAŠA

Govoreći o zobenoj kaši, Cleveland klinika navodi da je zob bogata vlaknima i savršen dodatak svakoj prehrani s kojom se pokušava smršati. Da biste smanjili višak koji vam smeta, zobene pahuljice prelijete s vodom i dodajte kapljicu bademovog mlijeka kad je kaša već spremna za jesti.

ORAŠASTI PLODOVI

U istraživanju objavljenom u časopisu European Journal of Nutrition, navodi se da osobe koje su u organizam unijele proteine kroz orašaste plodove da su imali manju težinu od osoba koje su unosile proteine kroz mesne proizvode.

KRUŠKE

Kruška ima 102 kalorije, ali isto tako jedna kruška sačinjena je i od šest grama vlakana koja će štititi vaš želudac od gladi između obroka.

GRAH

Nije bitno kakav grah jedete, važno je da je što češće na vašoj trpezi. Samo 3/4 zdjele dnevno može vam pomoći da izgubite kilograme koji vas muče, plus, povećat ćete unos proteina u tom procesu.

GLJIVE

Ako još niste zavoljeli gljive, vrijeme je da to učinite. Studija Univerziteta Buffalo otkriva kako gljive pomažu u gubitku suvišnih kilograma, zbog svoje sposobnosti da reguliraju šećer u krvi te dovode hormone u bolju ravnotežu. Ukoliko su gljive često na vašem meniju, one će vam pomoći da vježbate duže.

JABUKE

Jabuka dnevno možda neće čuvati od doktora, ali hoće od viška kilograma. Prema istraživanju objavljenom u časopisu Nutrition, navodi se kako uvođenje tri jabuke u dnevni plan ishrane može dovesti do gubitka težine, jer ovo voće je izuzetno bogato vlaknima.

CELER

Sljedeći put kada poželite jesti prženi krompir radije posegnite za celerom. U njemu su voda i vlakna, koje će vas vrlo brzo zasititi. I dok jedna mala zdjela čipsa sadrži više od 160 kalorija, celer sadrži samo šest kalorija po komadu. A da biste dobili osjećaj kao da jedete grickalice, slobodna ga umočite u maslac od kikirikija ili humus.

SLANUTAK

Ova mahunarka čije je sjeme slično sjemenu soje ili sušenom zrnu graška dokazano rezultira gubitkom težine! Grah i leća su sjajni, ali slanutak također za vašu liniju čini čuda. Najbolje je da ga jedete u vidu humusa, kojeg možete pronaći i u našim prodavnicama. Imajte na umu i ovo: Sadrži 39 grama proteina po šoljici, što je taman onoliko koliko vam je potrebno za cijeli dan.