Lifestyle

Rigorozna dijeta: Kako je Karl Lagerfeld izgubio 35 kilograma

 

FOTO: INSTAGRAM
https://www.instagram.com/p/BpJzrRKhZKI/

 

Kada spomenemo slavnog dizajnera Karla Lagerfelda, uvijek smo ga zamišljali kao vitkog muškarca sa sijedom kosom. No, to je nije oduvijek tako, iako je oduvijek sijed, imao je višak kilograma koji je odlučio skinuti posebnim načinom prehrane.

The Cut prenosi da je slavni dizajner odlučio smršati upravo zbog svoje najveće ljubavi, mode. Naime, Lagerfeld je navodno želio oblačiti odjeću koju je dizajnirao Hedi Slimane, a nakon što se posvetio strogoj prehrani koju je osmislio guru za mršanje dr. Jean-Claude Houdret, izgubio je sav višak kilograma tokom jedne godine. 

Nakon dramatičnog gubitka težine koji je zapažen i u modnom svijetu Karl Lagerfeld je napisao knjigu o tome pod naslovom “The Karl Lagerfeld Diet” i knjiga je postala bestseller u Francuskoj. 

DIJETA

Knjiga Karla Lagerfelda raspravlja o uzrocima pretilosti kroz psihološko ponašanje. Isto tako, sadrži savjete o razvoju snage volje i psihičke pripreme za novu prehranu. Osnove dijete slavnog dizajnera su jednostavne: ograničiti unos masti i kalorija, izbjegavati prženu i rafiniranu hranu te povećati unos povrća i proteina. 

Također je važno konzumirati bjelančevine sa svakim obrokom kako bi se spriječio gubitak mišićne mase. Umjesto bjelančevina iz hrane, dijeta Karla Lagerfelda temelji se na korištenju proteinskih dodataka, koje je dr. Houdret izradio posebno za ovaj plan prehrane. Postoje razni okusi, od jaja, sira, pršuta do riblje čorbe i čokolada. Preporučuje se korištenje ovih zamjena barem za jedan obrok dnevno. 

View this post on Instagram

Self-portrait of an icon. #KARLLAGERFELD

A post shared by KARL LAGERFELD (@karllagerfeld) on

Prijedlog obroka – prva faza

  • Doručak – konzumiraj voće koje ima malo ugljikohidrata, kao što su kruške, jabuke i bobice. Izbjegavaj agrume jer sadrže mnogo prirodnog šećera i ugljikohidrata iz šećera. Dobar izbor je kompot od kruške i jabuke sa kašikom meda 
  • Ručak – povrće s niskim udjelom šećera, kao što je grašak, celer, krastavci i crvena paprika. Prži ovo povrće u velikom woku koristeći kašiku vode. Dodaj crni biber, prirodno bilje i morsku so
  • Večera – pileća prsa s povrćem
  • Međuobroci – voće i voda, proteinski shake. Koristi umjetna sladila u napitcima umjesto prirodnih sladila poput meda

Prijedlog obroka – druga faza

  • Doručak – proteinski suplementi i voće
  • Ručak – sendvič sa sirom s dvije kriške raženog hljeba. Jogurt s niskim udjelom masti 
  • Večera – pržena piletina s povrćem. Pržiti na vodi i zamotati u dvije tortilje. Jogurt ili voće
  • Međuobroci – proteinski dodaci, voće i jogurt. Koristi umjetna sladila s bilo kojim vrućim napitkom

Prijedlog obroka – treća faza 

  • Doručak – voće s niskim udjelom ugljikohidrata. Dodaj prženi raženi hljeb ili obični hljeb bez namaza. Jogurt s niskim udjelom masti
  • Ručak – salata od raznobojnog povrća. Konzumiraj proteinske suplemente za dodatne kalorije 
  • Večera – svinjski biftek sa sezonskim voćem. Od povrća napravi zdravu juhu, jedi jogurt nakon obroka. Voda, agrumi ili drugo voće
  • Međuobroci – jabuka i proteinski suplementi. Koristi umjetni zaslađivač s bilo kojim vrućim napitkom

Program navodi da je važno uključiti proteine u svaki obrok kako bi se zadržala mišićna masa, a masti se ne konzumiraju kako bi se uštedjelo na kalorijama. Konzumiranjem povrća i voća tijelo dobiva ugljikohidrate, osobito tokom prve faze dijete Karla Lagerfelda.