Lifestyle

Japanska dijeta osvaja svijet: Uz jednu bananu i čašu mlake vode do vitke linije

Ova hit dijeta je u zamahu svoje popularnosti, a njeno osnovno pravilo jeste da za doručak jedete banane uz čašu ili dvije čaše mlake vode.

Za doručak je potrebno pojesti jednu bananu, a maksimalna dozvoljena količina su četiri banane svako jutro.

Ostali obroci treba da budu lagani, manji i češći. Posebno stroga pravila za ostatak prehrane u danu ne postoje.

Jedite normalno ručak i večeru, ali nemojte se pretrpavati!

Originalna banana dijeta se drži sedam do 12 dana.

Dozvoljeno je povremeno popiti nezaslađeni čaj ili kafu, ali preporučuje se izbjegavati ih tokom držanja dijete. Ono što je bitno jeste da trebate izbaciti alkohol.

Ukoliko ne možete odoljeti slatkišima, pojedite malo crne čokolade, najkasnije do 15 sati.

Ako volite slane grickalice, pripremite kokice s minimalno ulja i soli.

Posljednji obrok pojedite oko 20 sati, iako bi bilo idealno ne jesti nakon 18 sati.

Ako ipak osjetite glad nakon preporučenog vremena, pojedite komad svježeg voća, ali pripazite da vam to ne pređe u naviku!

Smoothie od banane i đumbira

Sastojci

  • 2 kašičice lanenih sjemenki
  • 150 g borovnica
  • 1 banana
  • 1 kašičica naribanog đumbira
  • šaka špinata
  • voda

Ovaj brz i jednostavan smoothie obiluje vlaknima, bjelančevinama i hranjivim sastojcima

Priprema

Stavite sve sastojke u blender i dobro izmiješajte.