Aida Jahić: Mene uvijek vodi srce

Piše: Redakcija

Većina brendova prvo traži Instagram na uvid pa tek onda portfolio. Stoga, itekako moramo raditi na Instagramu. Za vrijeme mog boravka u Londonu dešavalo se da nam traže određeni broj followersa da bismo uopće pristupile kastingu. Također, ukoliko se klijent dvoumi između dva modela, prednost se odnosi na one s većim brojem pratilaca 

Među bh. ljepoticama, a njihov broj nije veliki, koje su uspjele napraviti značajnu inozemnu karijeru u svijetu mode i manekenstva je dvadesetčetverogodišnja Aida Jahić. Njena modna priča počinje u Milanu, gdje je radila editorijale i modne revije, nakon čega na njenu adresu pristižu nove ponude za saradnju s renomiranim svjetskim brendovima. Mlada Sarajka tako je nakon slavne Irine Shayk postala zaštitno lice prestižne marke donjeg rublja i pidžama Incanto, kao i look book za Benetton.

Osim profesionalizma, u koji smo se uvjerili prilikom snimanja za naš magazin, Aidu krasi i nevjerovatna prirodna ljepota. Svojom veselošću za čas je u tmurnu svakodnevicu unijela osjećaj ljeta i ljepšeg vremena. Tri, dva, jedan…, Aida pred objektivom. Da je ovo njen teren, vidjeli smo u prvim minutama snimanja. Prije samo nekoliko dana završila je snimanje spota za našu najveću folk zvijezdu Halida Bešlića.

– Halid je naša najveća zvijezda, tako da sam sa zadovoljstvom prihvatila ponudu. Tumačim ulogu mladenke. Produkcijska kuća „Gotiva“ je zajedno s glumcima i statistima uradila odličan posao tako da cijeli spot izgleda poput filma, a Halid nas je sve oduševio svojom neposrednošću i prirodnošću. Snimanje je trajalo duže od 12 sati, bilo je jako naporno, ali će sigurno publika biti oduševljena rezultatom – kaže nam bh. ljepotica.

Nakon dva mjeseca provedena u Istanbulu, gdje ste bili angažirani na reklamnim kampanjama, potom Koreji, gdje Vas je čekala kampanja za kozmetiku, kartu ste čekirali za Ibizu i rad na kampanji za kupaće kostime. Gdje ste proveli najljepše trenutke?

– Istanbul je grad za koji sam posebno vezana. Moje prvo poslovno putovanje sa 17 godina je bilo upravo u ovaj grad, kome se uvijek rado vraćam. Magičan je kako zbog svoje bogate arhitekture, gdje možete sate i sate provoditi u istraživanju, tako i zbog čarobnog Bosfora, ali i drugih mjesta koja vas prosto vežu za sebe. Kako je i sam Orhan Pamuk rekao: „Život ne može biti tako loš, uvijek mogu poći u duge šetnje Bosforom“.

Zatim, najukusnija kuhinja na svijetu, ali, s druge strane, u poslovnom smislu je jako naporno. S obzirom na to da je ogroman grad, ustajem veoma rano, u četiri ili pet krećem sa snimanjima. Dešava se da slikamo i po stotinjak odjevnih komada. U Turskoj kreatori i nisu baš susretljivi, stoga me je Koreja najviše oduševila. Ljudi su izuzetno kulturni, pristojni, sramežljivi. Interesantno mi je bilo kako su oduševljeno posmatrali modele, te nas stalno pitali za fotografisanje, bilo na ulici, u marketu…

Gdje najviše volite ljetovati?

– Zbog prirode posla i nemam toliko prostora za ljetovanje, tako da iskoristim trenutnu poslovnu bazu i obiđem obližnje destinacije. Izdvojila bih jug Francuske, Cannes za vrijeme Filmskog festivala.

 

Kompletan intervju sa Aidom Jahić čitajte u aktuelnom broju magazina AZRA (broj 1114).

Foto: Jelena Nišić

Make-up: Sara Visintin

Nakit: Inoma Concept Store

Lokacija: Hotel Hills, Sarajevo i Termalna rivijera

Cvjećara: MBM D.O.O.

Pročitajte još