Intervju

Dženeta Ćatović, brend menadžerica u kompaniji Orbico Beauty: Svaka njegovana žena treba „slušati“ svoju kožu

Dženeta Ćatović iz Sarajeva radi jedan od najljepših poslova. Brend menadžerica je u kompaniji “Orbico Beuty” i njena svakodnevica ispunjena je mirisom kozmetike najprestižnijih beaty brendova u svijetu. U svijet ljepote ušla je korak po korak, te je prvo radila kao komercijalist, a zatim edukator, da bi danas bila brend menadžer prestižnih svjetskih brendova. Na početku razgovora za magazin „Azra“, Dženeta otkriva zašto je izabrala baš industriju ljepote i kozmetike.

– Mislim da ne postoji žena koja ne želi biti ovo što sam ja danas. Poslije ovoliko godina u svijetu ljepote mogu reći da se san jedne djevojčice ostvario. Uvijek je bilo more nedoumica kako izabrati pravi kozmetički preparat, da li odgovara mojoj koži, da li mi neka boja ruža više odgovara od druge i slično? Sretna sam što sam svojim trudom, radom i interesovanjem pronašla odgovore i što, zahvaljujući svom pozivu, to imam priliku podijeliti s mnogim damama koje žele svojoj koži priuštiti samo najbolje i naglasiti svoju ljepotu. Beuty industrija uvijek teži ka boljem, puna je izazova, turbulencija, uspona i padova, a razvija se velikom brzinom. Uživam u svim tim promjenama i ne bih mogla zamisliti da radim statičan posao. Pogledajte samo koliko je novih brendova na tržištu, treba ići ukorak s njima i truditi se da brendovi s kojima radim nađu svoj put i zadrže status najboljih – kaže ona.

Menadžer ste veoma luksuznih brendova, Estee Lauder, Tom Ford, Michael Kors, Glam Glow, Elizabeth Arden, Clinique, a od kraja 2017. i M.A.C. cosmetics. Šta znači biti dio ovih prestižnih kuća i brendova?

– Zaista sam ponosna što je moja kompanija “Orbico Beauty” distributer divnih i prestižnih brendova. Imam sreću voditi svjetske brendove, a biti dio ove priče je neprocjenjivo iskustvo. Pratiti sva dešavanja na tržištu, uzimati najbolje i implementirati kod nas u BiH je nešto što svaki dan zahtijeva 100 posto tebe i za ovaj posao zaista treba ogromna volja, ljubav i snaga, kako bi se iznio na pravi način i pronašao put uspjeha i zadovoljstva. Ovo su jako zahtjevni brendovi koji su broj jedan na svjetskoj sceni i ja se trudim da djelić te svjetske slave prenesem i ostavim i kod nas u BiH.

 Zajedno s timom u kompaniji “Orbico Beauty” postižete zavidne rezultate, šta je za uspjeh?

– Mislim da je ključ uspjeha u tome da volite to što radite i da takav treba biti cijeli tim s kojim sarađujete. Moj tim jeste takav. Držimo se zajedno, dijelimo uspjehe, ne dozvoljavamo padove i stojimo čvrsto jedni uz druge kako u najljepšim vremenima, tako i u onim manje lijepim. Želja za što boljim rezultatima, konstantne edukacije, učenje od najboljih i neizmjerna ljubav prema svom poslu, uz ljude, čine uspjeh jedne kompanije. “Orbico Beauty” kompanija zaista ima najkompetentnije i najbolje ljude.

 Šta je neophodno da bi se bilo uspješan brend menadžer u svijetu ljepote?

– Prije svega, potrebna je ljubav. Da biste bili uspješni u onome što radite i da bi drugi to prepoznali, zaista morate voljeti svoj posao. Ljudi mogu vidjeti i prepoznati ljubav, a vi je morate znati prenijeti na njih, jer kada širite ljubav, ona se vidi i osjeti. Ona je potrebna i da biste mogli izdržati sve promjene, zahtjeve, nova lansiranja i strategije brendova. Ima jako puno posla iza ovog najljepšeg poziva i da bi sve bilo savršeno, iza svega stoji ljubav prema poslu, zadovoljstvo svojom kompanijom, ljudima koji vas okružuju i daju vam podršku za sve uspone i padove.

 Koliko je danas važno na tržištu biti drugačiji i razlikovati se od konkurencije?

– Moram vam priznati da brendovi koje zastupam zaista jesu drugačiji. Klijenti koji se sretnu s bilo kojim preparatom, naprimjer za njegu kože, ostanu vjerni kupci bez obzira na ekspanziju konkurenata na tržištu. Stalne edukacije, inovacije i kvalitet nas drže u samom vrhu beauty scene. Usluga je, također, nešto što nas čini različitim od ostalih. Trudimo se prepoznati brige i potrebe naših klijenata, te naći najbolje preparate i proizvode kojima će oni biti zadovoljni, jer mi, prije svega, vodimo brigu o našim klijentima, razgovaramo s njima, posvetimo im jako puno pažnje i ostajemo u kontaktu. Svako zadovoljstvo našeg klijenta je uspjeh kompanije, jer ljudi cijene iskrenost.

 Kao neko ko znanje o parfemima i proizvodima za njegu i dekorativnu kozmetiku čuva u malom prstu, šta određeni parfem ili proizvod za njegu i make-up govori o jednoj ženi?

– Svaka njegovana žena treba „slušati“ svoju kožu i ne treba po svaku cijenu pratiti svjetske trendove. Vrlo je važno znati da kvantitet make-upa koji ste nanijeli ne znači i kvalitet. Da bi bila privlačna, žena mora biti njegovana. Ona mora znati da odabere odgovarajuću preparativnu kozmetiku, da dobro iznijansira ten, odabere ruž i slično, te da na taj način istakne svoju ljepotu na prirodan i samo njoj svojstven način. Isto je i s parfemom. Trebamo znati stati u trenutku kada smo same zadovoljne sobom, trebamo se zaljubiti u svoj odraz u ogledalu, uživati u svom mirisu koji se nama dopada. Kada žena nauči takve stvari, samo nebo joj je granica. Parfem ili make-up proizvod nam govori o ženi ono što ona želi da nam poruči i otkrije. Priča nam njenu priču i kaže šta joj je bitno, da li želi privući pažnju ili ostati neprimjetna tog dana, zablistati, natjerati vas da se okrenete za njom ili vas natjerati da je poželite. Svaka žena ima svoju priču.

 Kako za sebe birate proizvode, s obzirom na to da ste upućeni u djelotvornost svakog od njih?

– Teško je između toliko brendova na tržištu odlučiti se i odabrati najbolje zato mnogo ulažem u edukaciju, istražujem, pratim tržište i nova lansiranja. Ključ je poznavati svoju kožu, biti svjestan njene potrebe, a ja sam sigurna da sam za svoju kožu odabrala najbolje i da za svoje prijatelje, također, biram samo najbolje. Definitivno sam veliki fan preparativne kozmetike. Jako puno pažnje posvećujem čišćenju kože i tu je „Clinique 3 step“ nezamjenjiv već dugo godina. Svi moji prijatelji će vam reći da uvijek njega preporučim, jer od njega kreće sve ostalo. Izdvojila bih i prvi serum na svjetskom tržištu „Advanced Night Repair“ od kuće „Estee Lauder“, koji bi svaka žena trebala koristiti. On nudi sve beneficije koje ženi trebaju i zaista bih voljela da se svi uvjere u djelotvornost ovog seruma. Osim njega, koristim i „Re-Nutriv Diamond“ liniju serum i kremu također od Laudera i prezadovoljna sam rezultatima koji su vidljivi na koži nakon deset dana korištenja.

 Šta je danas apsolutni hit na tržištu?

– Serumi i ulja za njegu kože. Zatim, highlighteri u svim oblicima i nijansama, posebno sada dolaskom ljeta. Lijepo oblikovane i istaknute obrve su već godinama apsolutni hit, te nude ruževi i sjajila. Uvijek apsolutni hit treba biti ono što vama dobro stoji i što ističe ženstvenost i ljepotu. Zato je apsolutni hit kada vam se osoba koju vidite u ogledalu svaki put nasmije i kaže da ste najljepši. I zapamtite, manje je nekad više.