Milica Pavlović: Cipelama ne mogu da odolim

Piše: Redakcija

Moram priznati da sam u prvom momentu bila pomalo iznenađena, ali i polaskana. Odlično znam koliko je „Deichmann“ popularan brend u svijetu, kao i koje svjetske zvijezde su sarađivale s ovim brendom, tako da mi je bilo veliko zadovoljstvo prihvatiti njihovu ponudu da postanem brend ambasador

 

Kada se pojavila na regionalnoj muzičkoj sceni, bila je istinsko osvježenje. Mlada, lijepa, puna energije, koja je u to vrijeme prepoznavana kod MTV zvijezda. Kako je plijenila pažnju pjesmom i scenskim nastupom, tako je šarmirala i svojim urbanim modnim stilom. Nedavno je postala ambasadorica popularnog njemačkog brenda obuće “Deichman”, koji joj je ponudio saradnju izrade kolekcije cipela koja će se naći na njihovim policama već ovog mjeseca. Muziku smo ovoga puta ostavili u drugi plan i s Milicom Pavlović poveli detaljan fashion razgovor.

– Moram priznati da sam u prvom momentu bila pomalo iznenađena, ali i polaskana. Odlično znam koliko je „Deichmann“ popularan brend u svijetu, kao i koje svjetske zvijezde su sarađivale s ovim brendom, tako da mi je bilo veliko zadovoljstvo prihvatiti njihovu ponudu da postanem brend ambasador. Zaista, nakon svih tih žena sa svjetske scene, velika je čast što su odlučili da baš meni pruže priliku da publici zajedno predstavimo kolekciju. Dok sam bila klinka, živjela sam u Švajcarskoj i redovno sam džeparac ostavljala u njihovim prodavnicama, tako da mi je sada posebno drago zbog toga što su baš mene odabrali da zajedno “probijemo” led u našem regionu – kaže Milica na početku razgovora.

Šta Vam je bio najveći izazov?

– Ovo je prvi put da se „Deichmann“ odlučio da ima zaštitno lice na ovim prostorima i svakako da mi je bio veliki izazov da ispunim sva njihova očekivanja, te da zajedno publici predstavimo novu kolekciju i trendove u najboljem mogućem svjetlu. Veliki sam profesionalac i privilegija je sarađivati s brendom koji obožava cijela Planeta. Projekt sam u startu shvatila kao izuzetno važan, pa je bilo i očekivano da uz odgovornost osjećam i neku vrstu treme da sve bude na visini zadatka. Mislim da smo zajedničkim snagama to i uspjeli.

Kolekcija odiše raznolikošću modela. Šta biste izdvojili kao must have?

– Iskreno, ja sam već „zaplijenila“ kompletnu kolekciju i jedva čekam da dođe period za ove modele, pošto sam već zamislila i razne stajlinge koje ću kombinovati uz patike, čizme, cipele… Ima zaista mnogo modela koji nose etiketu „must have“, ali, ako baš moram da se odlučim, očekujem da će djevojke posebno biti oduševljene čizmicama koje po sebi imaju zmijski print u crvenoj boji.

Koje biste modele iz nove kolekcije preporučili poslovnim ženama?
– Ova kolekcija je zaista raznovrsna i ono što je ključna stvar jeste da svaka žena u roku od sat za sebe može da pronađe ono što joj je i potrebno; od patika za dnevni izlazak, preko čizmica za malo hladnije dane, do prefinjenih cipela za malo svečanije prilike. To je magija kojom je ovaj brend osvojio cijeli svijet, jer u jednoj prodavnici možete da pronađete obuću za sve moguće prilike. Sigurna sam da će se poslovnim ženama posebno dopasti cipele koje sam ja nosila na snimanju reklame, budući da su veoma elegantne, noga u njima izgleda prefinjeno, a čak i pored toga su veoma udobne, što je nama ženama koje često nosimo cipele s potpeticama izuzetno bitno.

S obzirom na to da se bavite i plesom, koliko Vam je drago što nova kolekcija donosi niz udobnih sneakersica?

– Apsolutno! Ja sam neko kome je najbitnije da je obuća prilagođena prilici i da je izuzetno udobna, tako da sam oduševljena sneakersicama koje, osim udobnosti, imaju i veoma moderan i trendi dizajn. Od jeseni me očekuju brojne probe, jer pripremam mnogo iznenađenja za publiku, tako da će mi sada uz njih biti lakše i udobnije.

Na osnovu kojih kriterija Vi birate obuću za sebe?

– Izuzetno sam zahtjevna, nikada ne bih kupila obuću koja mi je samo lijepa naizgled, a da pritom nije udobna za nošenje, tako da je procedura u izboru obuće kod mene prilično „komplikovana“. To je jedan od razloga zbog čega sam izuzetno zadovoljna ovom saradnjom, jer smo damama ponudili obuću koja je na prvom mjestu izuzetno kvalitetna i udobna, a zatim i fenomenalno izgleda i može da se kombinuje uz različite odjevne kombinacije i stilove.

Prema nekim istraživanjima, žene posjeduju duplo više cipela u odnosu na muškarce. Kojim brojkama raspolažete Vi?

– Definitivno se uklapam u spomenuta istraživanja. Obožavam cipele i sa svakog putovanja uvijek donesem bar jedan par, ali ne mogu da kažem da znam tačan broj koliko pari posjedujem. Trenutno je posebna situacija, budući da se odnedavno moj stan pretvorio u malu „Deichmann“ prodavnicu i zatrpan je obućom sa svih strana. Čini mi se da ću morati da obezbijedim jednu prostoriju samo za obuću, ali sam zadovoljna što u narednom periodu neću morati da razmišljam o kupovini cipela i generalno obuće, jedini problem će mi biti koji model iz kolekcije da odaberem za koju priliku.

Kompletan intervju čitajte u printanom izdanju magazina Azra.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti