NovostiPromo

Beauty druženje: Mi biramo Farmasi

Jučer je u ugodnom ambijentu restorana Una u Sarajevu, kompanija Farmasi BiH organizirala prigodno druženje žena iz javne sfere koje su se odlučile za proizvode iz široke palete ovog renomiranog internacionalnog kozmetičkog brenda. Povod druženja su novi Farmasi proizvodi, a prisutne dame influenserice imale su priliku ekskluzivno pogledati i novi julski Farmasi katalog. Džejla Glavović, Džena Zeničanin, Tanja Đurović, Jovana Marković, Aida Cvijetić, Samra Menzilović Ćatić, Ajla Arifović i Alisa Šuvalija probale su novu Summer Cocolo kolekciju od kokosa, koja je osmišljena i dizajnirana u BiH, gdje je i plasirana na svjetsko tržište. Brojne priznate poslovne i žene iz javnog života uzele su učešće u Farmasimaniji koja je, na društvenim mrežama, pokrenuta polovinom juna ove godine, gdje Farmasi klijentice svakodnevno postavljaju fotografije s proizvodima koji su njihov “must have”.

Tako je Samra Menzilović-Ćatić posebno izdvojila keratinski set za regeneraciju kose, dok je Tanja Đurović dodala da njenu pažnju uvijek privlače bogati Farmasi setovi za njegu tijela. Jovana Marković je kao omiljeni proizvod izdvojila kolekciju za njegu kose od bijelog luka, dok je Džena Zeničanin potcrtala vrhunski kvalitet mekanih i dugotrajnih olovki za usne i mat karmina.

– Ovo je prvo, ali sigurno ne i posljednje druženje “Mi biramo Farmasi”. Bilo je jako lijepo vidjeti zadovoljstvo naših korisnica, jer ulažemo velike napore kako bismo opravdali kvalitetu, koja je jedna od osnovnih karakteristika ovog brenda. Uz to nastojimo iz godine u godinu biti bolji i prisutniji na tržištu i za sada smo zaista zadovoljni rezultatima, no iskoristila bih priliku najaviti nove projekte za koje vjerujemo da će biti zapaženi, a čija se realizacija očekuje početkom septembra – kaže Aleksandra Vižin, direktorica marketinga za Farmasi Adriatic.

Predstavnici kompanije Farmasi BiH su se nakon druženja uz koktel i mini zakusku, gošćama i predstavnicima medija zahvalili na podršci prigodnim poklonima.