ModaNovosti

Anna Wintour spašava modni brend koji niko više ne želi nositi

Glavna urednica američkog izdanja magazina Vogue s godinama je zaradila titulu ‘Nuklearna Wintour’, no novim potezom dokazala je da ipak nije tako hladnokrvna.

Kampanja Anne Wintour s ciljem oživljavanja karijere dizajnerice Georgine Chapman, koju su uspjeli potpuno uzdrmati seksualni skandali njenog supruga, holivudskog producenta Harveyja Weinsteina, započela je na ovogodišnjem izdanju Met Gale.

Na tradicionalnom njujorškom balu i najvećoj modnoj zabavi u godini, haljinu Georgine Chapman i njenog brenda Marchesa nosila je glumica Scarlett Johansson pritom postavši prva dama s holivudske A-liste koja je nakon skandala Weisntein obukla kreaciju njegove uskoro bivše supruge.

 

Izvori bliski ozloglašenoj urednici modne biblije javnosti su otkrili da je upravo ona zaslužna za pojavljivanje brenda Marchesa na Met Gali – događanju o čijoj organizaciji godinama brine.

Prema riječima izvora bliskog Wintour, urednica američkog izdanja magazina Vogue želi vratiti staru slavu Georgini Chapman s kojom ju veže blisko prijateljstvo od 2004. godine.

 

Na službenoj stranici amerićkog magazina Vogue ovih je dana osvanulo Annino tradicionalno uredničko pismo kojim najavljuje novi, junski broj magazina. U njemu se osvrnula na dizajnericu brenda Marchesa rekavši kako je ‘čvrsto uvjerena da Georgina nije imala pojma o nedoličnom ponašanju svoga supruga’ te vjeruje da nitko ne bi trebao osuđivati osobu i držati ju odgovornom za postupke svoga partnera.

– Ono što Georgini treba je suosjećanje i razumijevanje – zaključuje Wintour.

Prije nego što je svijet potresao Weinsteinov seks skandal, brojne glumice s holivudske A-liste poput Cate Blanchett, Jennifer Lopez i Blake Lively redovito su se mogle ugledati u haljinama brenda Marchesa na svečanim filmskim premijerama i dodjelama nagrada na kojima su često promovirale Weinsteinove projekte u kojima su i same sudjelovale.