Kupujete skupe cipele ili torbe? Plašite se konkurencije

Piše: Redakcija

Kada se žena zbog konkurencije osjeti ugroženom, počet će trošiti više novca na asesoare. A ako osjeća da joj je veza u krizi, onda poseže za firmiranim stvarima, poput tašni sa potpisom Gucci ili Fendi. Pokazali su to rezultati istraživanaj američkih socijalnih psihologa. Studije su pokazale da se žena hvali skupom tašnom ili nekim drugim detaljem da bi spriječila druge žene da joj preotmu emotivnog partnera. Luksuzne stvari pokazuju da je vlasnik emotivno zauzet, ako je suditi po eksperimentima sprovedenima na udatim i neudatim damama.

Suština je u tome da što je žena više pod pritiskom konkurencije, to više novca troši na asesoare.

– Žene skupljim stvarima ukazuju na to da imaju vjernijeg partnera. Takođe, one pokazuju i da im partner finansijski imponuje, kao i da se osjećaju sigurno – rekao je Vladas Griscevicius, socijalni psiholog koji stoji iza istraživanja.

Pročitajte još