Šta se dešava sa jeftinijim modnim linijama?

Piše: Redakcija

Marc Jacobs ugasio je Marc by Marc Jacobs, Dolce & Gabbana isto su učinili sa svojom jeftinijom verzijom D&G, Victoria Beckham ugasila je liniju pristupačnijih haljina Victoria, a iz Burberrya su obznanili kako će se Burberry Brit i Burberry London pripojiti glavnom brendu.

Je li stvar u financijama ili ovakve priče jednostavno više nemaju smisla? Za početak, malo historije. Dodatne linije pojavile su se devedesetih kada su brojni dizajneri shvatili kako bi na račun pristupačnijih kolekcija mogli zaraditi solidan novac prodajući široj publici dio svoje ekskluzivne modne priče. Takve su linije preuzele neke od ideja glavnih kolekcija, ali u puno jednostavnijoj i običnijoj varijanti.

No, danas nešto slično rade high-street lanci koji glavne trendove iz pret-a-porter kolekcija brzo i jeftino prenose u svoje dućane. Uz to, konkurencija je prevelika i kupci su često zbunjeni dodatnim linijama koje su preskupe za one koji sebi ne mogu priuštiti high-fashion, nezanimljive kupcima glavnih linija i redovno preobične u odnosu na prave stvari.

Zbog toga gašenje ovakvih linija ne čudi i ostaje samo pitanje – ko je sljedeći?

elle.hr

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti