Slavne ‘kozmetičarke’ – Katie Holmes, Jennifer Aniston, Drew Barrymore…

Piše: Redakcija

Dok su ‘obične’ zvijezde samo obična zaštitna lica, prva liga američkih pjevačica i glumica već jaše na valu novog kozmetičkog trenda.

One koje zaista vjeruju u učinkovitost i kvalitetu proizvoda za uljepšavanje kose i kože pokazuju to ulažući vrlo konkretan novac u razvoj kozmetičkih brendova. Znamo li da reklamne kampanje donose golemu zaradu i zaštitnim licima i proizvođačima, lako je zaključiti da će ovim poslovnim potezom zvijezde zaraditi još više.

Ako na kupce poticajno djeluje i obično celebrity-oglašavanje, pa makar oni toga i ne bili svjesni, sad će sigurno pohrliti da isprobaju najnoviji šampon, kremu ili ruž u čiji su razvoj i lansiranje uložile JennAn, Drew ili Madonna. Teško nam je povjerovati da bi se one kockale svojom lovom i ulazile u riskantne poslove da nisu potpuno uvjerene kako je baš njihov proizvod najkvalitetniji na tržištu. Sad je red na nama da testiramo „slavnu“ kozmetiku i doznamo koliko su procjene slavnih (su)vlasnica bile objektivne.

Katie-Alterna-790x340

Katie Holmes

Alterna Haircare luksuzni je brend za prirodnu njegu kose koji ne sadrži opasne kemikalije poput sulfata i parabena. „Dobar je za moju kosu i dobar je prema Zemlji pa se osjećam dobro dok ga koristim“, izjavila je 35-godišnja glumica Katie Holmes koja je prošle godine postala suvlasnicom 17-godišnjeg američkog brenda.

Prije toga partnerstva postala je prvo slavno zaštitno lice make-up brenda Bobbie Brown, a sada svojom raskošnom kosom uljepšava i kampanje za Alternu.

Drew-Flower-790x261

Drew Barrymor

Flower je make-up linija 38-godišnje američke glumice i redateljice Drew Barrymore koju je predstavila prije dvije godine, neposredno nakon rođenja svoje prve kćeri. Želeći ponuditi najkvalitetniju šminku po pristupačnim cijenama, Drew svoje pudere, BB kreme, ruževe, maskare, sjenila i lakove ne naplaćuje više od 15 dolara, što joj uspijeva zato što ne ulaže u njihovo reklamiranje.

Kako bi svoju šminku učinila što dostupnijom, sklopila je ekskluzivno partnerstvo s najvećim američkim lancem Walmartom. Glumačka zvijezda koja je već kao slatka 7-godišnjakinja prijateljevala s E.T.-em, na web stranici FlowerBeauty.com otkriva da je ušla u ovu avanturu jer je „odrasla u make-up stolcu“.

Jennifer-Living-Proof-790x261


Jennifer Aniston

Living Proof je linija proizvoda za njegu i oblikovanje kose koju smo mogli nabaviti u doba Sephorine vladavine u našim shopping centrima. Zanimljivo, 45-godišnja glumica Jennifer Aniston već je dvije godine suvlasnica tog hi-tech američkog brenda, ali svojim ga likom reklamira tek odnedavno.

„Godinama su me pitali hoću li biti zaštitno lice ovog ili onog brenda za njegu kose, i uvijek bih odgovorila ‘ne’. Nisam željela da ljudi pomisle kako je to još jedno celebrity-oglašavanje kojem se ne isplati vjerovati“, objasnila je Jenn koja ne bi „posudila“ ni svoje ime, kamoli dala novac brendu da sama nije „živi dokaz“ učinkovitosti nagrađivanih seruma, lakova i krema za kosu.

MDNA-Skin-790x237

Madonna

MDNA Skin luksuzna je kozmetika za pomlađivanje lica koju je 56-godišnja kraljica popa lansirala početkom godine. Kako je riječ o Madonninoj suradnji s japanskom kozmetičkom tvrtkom MTG, linija je dostupna samo u odabranim prodajnim mjestima u Japanu.

Poznavatelji bogatog (ne samo glazbenog) opusa MDNE vjerojatno znaju da je naziv linije hommage njenom istoimenom albumu. Anti-age krema, glinena maska i čudesni serum ne predstavljaju prvi „kozmetički izlet“ ove uspješne poslovne žene. Prije dvije godine lansirala je svoj prvi parfem Truth or Dare iz kojeg se razvio čitav lifestyle brend, dok je prije četiri godine s kćeri Lourdes pokrenula modnu liniju za tinejdžerice Material Girl.

elle.hr

Pročitajte još