Pariz: Renault predstavio svoj novi SUV Kadjar

Piše: Redakcija

Zvaničnom premijerom u Parizu Renault je predstavio svoju novu uzdanicu u SUV i crossover segmentu. Novi Renault Kadjar dolazi kao veliki brat Captura, a ustvari je tehnički brat blizanac Nissana Qashqai.

Nakon što je u ostao u sjeni ostalih konkurenata kada je ponuda crossovera i SUV-ova u pitanju, Renault je odlučio da je krajnje vrijeme da i oni ponude atraktivan SUV, pogotovo jer zahvaljujući Nissanu već imaju na raspolaganju svu potrebnu tehnologiju, pa i samu platformu. Tako je prilično neuspješni Koleos sada i zvanično otpisan, a predstavljen je Kadjar, novi SUV koji dijeli tehnologiju i platformu sa Nissanom Qashqaijem, a u ponudi Renaulta dolazi kao veća i sposobnija alternativa kompaktnom i vrlo privlačnom Capturu.

Iako same ime Kadjar ne zvuči baš lako pamtljivo, ne treba zaboraviti da je slično bilo sa Qashqaijem, pa ga to nije spriječilo da obori sve prodajne rekorde. Iako dolazi na istoj CMF platformi kao i Qashqai, Renault Kadjar je ustvari 7 cm duži od svog japanskog rođaka, ali je ujedno i kraći i kompaktniji od svog prethodnika, Koleosa.

Dizajnerski se Kadjar u potpunosti oslanja na Captur, s tim da su kod njega blatobrani još više izraženi, pa ujedno mogu primiti i naplatke veličine i do 19-inča. Fluidne linije i prepoznatljivi detalji poput bočnih lajsni na vratima i velike maske sa još većim logotipom Renaulta, te zadnji dio koji asocira kako na Clio tako i na Captur svakako čine da će Kadjar biti atraktivna i moderna pojava. Očekivano, bolje opremljene verzije dolaziće sa atraktivnijim LED svjetlima naprijed i nazad.

Srodnost sa Qashqaijem Renault Kadjar otkriva i u unutrašnjosti. Iako je ukupni dizajn karakterističan za renault možemo prepoznati neke elemente koji su u potpunosti preuzeti iz Nissana, kao što su kontrole klima uređaja ili ručica mjenjača. Naravno, Renault je integrisao svoj multimedijalni uređaj R-Link 2,0 koji se opslužuje preko 7-inčnog ekrana osjetljivog na dodir.

Renault želi da se Kadjar ističe i praktičnošću, pa će uz 472 litra zapremine u prtljažniku ovaj SUV nuditi dodatnih 30 litara zapremine koji su rasprostranjeni kroz brojne pretince u kabini.

Kadjar će, očekivano biti ponuđen u verziji samo sa prendjim pogonom i u verziji s pogonom na sve točkove, baš kao i Qashqai. Kako je riječ o istom pogonu na sve točkove, tako će i Kadjar ponuditi tri opcije, i to za vožnju samo s prednjim pogonom, način za automatsku raspodjelu snage i momenta između osovina i LOCK način gdje vozač odabira fiksan raspored snage po osovinama. Za verzije sa prenjim pogonom renault je ponudio Extended Grip sistem koji kontroliše proklizavanje pogonskih točkova u otežanim i terenskim uslovima vožnje.

Sa 190 mm visine od tla, te napadnim uglom od 18 stepeni i silaznim uglom od 25 stepeni Kadjar ima sasvim solidne preduslove za solidnu terensku vožnju, kakva se i očekuje od ovakvog SUV-a.

Zanimljivo je da prilikom ove premijere Renault nije govorio o ponudi motora za Kadjar, iako se pretpostavlja da će biti slična onoj u Qashqaiju. Ipak, on će svoju svjetsku premijeru imati na sajmu automobila u Ženevi, kada će biti poznati i ostali podaci o njemu. Renault planira Kadjar proizvoditi i Španiji u svojim pogonima u Palenciji, dok će ovo ujedno biti i prvi Renault koji će se proizvoditi u Kini, s obzirom da Renault ima velike planove sa ovim modelom na tržištu Kine.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti