Novosti

Ovo su namirnice koje vam mogu pomoći da se oslobodite stresa

Svima je poznato da stres narušava zdravlje, kako fizičko tako i psihičko. Osim fizičke aktivnosti, kao i različitih tehnika za redukciju stresa, važna karika u borbi sa stresom je pravilna ishrana. Integralne žitarice idealne su za podizanje energije. Njihova opna sadrže veliku količinu kalcija, gvožđa, cinka, vitamina B grupe i vitamin E. Takođe, ovas je jedna od najboljih žitarica koja smanjuje stres. Bogat je vitaminom E, cinkom i ugljenim hidratima. Ukoliko ste ljubitelj orašastih plodova onda ste na pravom putu. Dva oraha na dan dovoljna su za podmire potrebe organizma za vitaminom E, koji je neophodna za emocionalnu ravnotežu.

Orasi su takođe odličan izvor magnezija i daju energiju. Iako nije čest u svakodnevnoj ishrani, celer sadrži visok nivo kalija, vitamina C, B1 i E koji su važni u vašoj ishrani ako želite da budete otporni na stres. U blenderu izmiksajte cijelu biljku celera, korijen, stabljiku i lišće sa vodom i pijte tri čaše dnevno. Južno voće omiljeno je u ishrani mnogih, a pomorandže, limun i grejpfrut, glavni izvori vitamina C i zato je važno da ih redovno konzumirate kako biste se lakše nosili sa stresom.