Novosti

U susret Victoria’s Secret reviji: Evo ko će nositi milionsku kreaciju

Od momenta kada je objavljeno da će ovogodišnja Victoria’s Secret revija biti održana 8. novembra se nagađa kojoj manekenki će pripasti čast da nosi milionski outfit po čijem je predstavljanju ova modna kuća prepoznatljiva. No, sada je tim nagađanjima došao kraj s obzirom na to da je zvanično saopšteno da će grudnjak od milion dolara nositi manekenka Elsa Hosk. Naime, riječ je o modelu grudnjaka u čiju je izradu uloženo 930 sati, a koji na sebi ima preko 2,100 Swarovski dijamanata. 

Svake godine Victoria’s Secret show dobije milione svojih poklonika. Žene koje hodaju pistama u njihovom rublju  izgledaju kao da prkose prirodi, sa čvrstim nogama i zategnutim tijelom, pa čak i u trudnoći. Kako uopće postižu biti u drugom stanju i ostati tako vitke, sigurno se pitaju mnoge „obične“ žene? Naročito se njihov zavidan trudnički izgled mogao vidjeti na Irini Shayk, koja se 2016.godine prošetala pistom sa zaobljenim trbuščićem i tako svijetu obznanila da ona i Bradley Cooper čekaju svoje prvo dijete. Ništa u životu ovih slavnih i zgodnih žena nije prepušteno slučaju. I koliko god vam se činilo suludo, čak u nekim slučajevima, a o tome govore ljudi koji se brinu o njihovom izgledu, i trudnoće su pomno isplanirane.

Režim ishrane i tjelovježbe precizni su kao švicarski sat, jer vrijeme trudnoće treba pažljivo planirati, a prije toga tijelo pripremiti kako bi moglo kontrolirati kalorije koje se unose. Leandro Carvalho, trener slavnih osoba, trenirao je Alessandru Ambrosio, koja se 2011.godine prošetala trudna pistom.

-Planiranjem trudnoće, žene mogu početi s vježbama i zdravim prehrambenim navikama prije nego što ostanu trudne. Trudnoću tako mogu početi sa željenom težinom, ili sa čak nekoliko kilograma manje. Sa zdravijim prehrambenim navikama i nastavljanjem ove rutine kroz trudnoću, povratak na izgled koje su imale prije dolaska bebe bit će puno lakši – kaže Leonardo koji je poznat i po vrlo specifičnim fitness savjetima.

-Tokom prve četiri ili šest sedmica trening se sastoji od plesa, plivanja i kardio vježbi. Nakon šest kardio sedmica, fitness rutinu treba promijeniti u trening koji se provodi u intervalima: 20 minuta kardio, nakon čega slijedi mišićni rad od 16 do 20 ponavljanja dizanja laganih tegova.

On također predlaže i vježbe s vodom, jer rastom trbuh može učiniti tjelesnu aktivnost teškom. Zanimljivo je kako on nije savjetovao Ambrosio da nakon rođenja bebe broji kalorije.

-Savjetovao sam je da pravi zdrave i pametne izbore. Na primjer, da unosi sve vrste povrća – sve boje, bijelu proteinsku ribu, piletinu, bjelanjake i puretin, te kontrolirani dio dobrih ugljikohidrate kao što su: smeđa riža, kruh od cjelovitog pšeničnog zrna, također preporučujem limunaste metode i čaj od đumbira za alkalizaciju i čišćenje tijela, uklanjanje upala i ubrzavanja gubitka kilograma, sve ovo doprinosi i proizvodnji kvalitetnog majčinog mlijeka koje je ključno za zdravlje beba.