Novosti

Avon djevojke na trčanju 2018.: Završena zabavna i društveno odgovorna trka koja donosi novi smisao trčanju

Prošlog vikenda u Sarajeva je održana šesta po redu trka za djevojke, žene i djevojčice pod nazivom “Avon djevojke na trčanju”, s ciljem promocije zdravih životnih navika, ali i odlične zabave za sve prisutne. Trka je startala ispred SCC centra te vodila kroz mirno Vilsonovo šetalište gdje se okupilo čak 450 trkačica različite životne dobe, zarazivši sve prisutne odličnim raspoloženjem i energijom. Pobjednica ovogodišnjeg izdanja Avon Djevojke na trčanju je Selma Zrnić iz Atletskog kluba Sarajevo, koja je trku dugu 4 km završila za 13 minuta i 17 sekundi, dok su drugo i treće mjesto zauzele Alma Hrnjić iz Atletskog kluba Novi Grad (13 minuta i 37 sekundi) te Lucia Kimani iz Atletskog kluba Borac iz Banja Luke koja je utrku završila za 13 minuta i 47 sekundi. Osim zasluženog pehara za pobjednicu, tri najbolje učesnice trke nagrađene su medaljama, vrijednim poklon paketima generalnog sponzora trke.

Kao i svake godine, trka je imala i važan društveno odgovorni aspekt te je u sklopu kampanje za borbu protiv karcinoma dojke, Udruženju “Novi Pogled” iz Mostara svečano uručena donacija izdvojena iz uplaćenih kotizacija za trku, kao i vrijedan MyBrca skrining test, namijenjen za rano otkrivanje genetske predispozicije za razvoj karcinoma dojke i jajnika, poklonjen od strane kompanije BioTechnology and Genetics. Kompanija AVON, koja je generalni sponzor ove trke, već godinama aktivno djeluje u borbi protiv raka dojke, a u ovoj godini proslavila je i 15 godina postojanja u BiH.

– Kao i svake godine glavni cilj je naravno prije svega promovisanje zdravog načina života, ali i skrenuti pažnju na probleme s kojima se žene suočavaju danas. Karcinom dojke je karcinom koji najviše pogađa žensku populaciju i kompanija Avon kao zagovornik boljeg života žena širom svijeta ovaj problem shvata veoma ozbiljno. Ponosni smo što se ovako veliki broj dama odazvao, te što smo barem malo svi zajedno uticali na svijest ljudi oko nas i potaknuli što veći broj žena da brine o svom zdravlju. Naš dugogodišnji partner na tom putu je svakako i udruženje “Novi Pogled” iz Mostara, te ovim putem najavljujemo i jedan iteresantan projekat koji nam dolazi uskoro, upravo u saradnji sa ovim udruženjem. Zajedno ćemo nastaviti Avonovu kampanju borbe protiv raka dojke pod nazivom “Budi zdrava” koju smo pokrenuli prije nekoliko godina. Ovim putem pozivam sve da nas prate i naravno podržavaju naš fond za borbu protiv raka dojke narudžbom Avon proizvoda sa rozom vrpcom – kaže Šejla Korjenić, PR specijalist, Avon BiH.

Nakon trke za dame, organizirana je i kratka i zabavna trka za djecu, pod nazivom “Nesquik Kids Run” koja je okupila 400 dječaka i djevojčica različitog uzrasta. Svi marljivi mladi trkači i trkačice osvojili su zaslužene medalje prilikom prolaska kroz cilj kao i bogate pakete. Osim toga, najmlađi trkači su se i dobro zabavili uz maskote i animatore iz njihovih najdražih crtanih filmova, kao i odličan zabavni i muzički program u zoni starta i cilja.

– Veoma smo zadovoljni odzivom bh. trkačica, kao i najmlađih trkača koji je nadmašio naša ovogodišnja očekivanja. U narednoj godini očekujemo i preko 1000 učesnika. Posebno se zahvaljujemo svim vrijednim partnerima projekta, ali i svim građankama i mladih trkačima koji su svojim učešćem pokazali kako žive misiju Udruženja Marathon Sarajevo, a to je promocija zdravog načina života i zdravih navika, i to od najranije dobi – kaže Erol Mujanović, direktor Udruženja Marathon Sarajevo.

Foto: Vanja Ćerimagić