Afrodita upriličila druženje novinara i blogera u Rogaškoj Slatini: Prirodni sastojci kao garancija kvaliteta

Piše: Redakcija

Poznati kozmetički brend „Afrodita cosmetics“ krajem februara organizirao je druženje novinara i blogera u Rogaškoj Slatini, mjestu gdje stručno osoblje ove kompanije proizvodi više od 600 različitih kozmetičkih proizvoda. Uz zabavno putovanje, te obilazak sjedišta ove kompanije, u kojem nastaju svi proizvodi ove kuće, što je svakako samo jedna od garancija jednakog kvaliteta na svim tržištima, novinari i blogeri imali su priliku uživati i u tretmanu lica.

Riječ je o oksigen tretmanu kroz koji su ih „Afroditini“ stručnjaci upoznali s tipom kože i pravilnom njegom lica. Kako se sve ne bi završilo na samo jednom tretmanu, svima su pripremljeni i pokloni, sastavljeni od Clean Phase i Hydra Patch linije, kako bi i pri povratku kući mogli da nastave s njegom kože lica.

U okviru prezentacije koju je držala Judita Železnik, predstavnica ove kompanije, a ujedno i jedna od osoba koje su novinare i blogere srdačno dočekale, svi prisutni su imali priliku i da se upoznaju s novom linijom proizvoda koji su namijenjeni wellnes njezi. Osim ove, te njege lica i tijela, kompanija „Afrodita“ u svojim postrojenjima svakodnevno radi na usavršavanju i proizvodnji linija namijenjenih za depilaciju, celulit, njegu kože prilikom sunčanja, te njegu ruku, kose i stopala. Uz proizvode koji su namijenjeni svakodnevnoj njezi, „Afrodita“ proizvodi i one za profesionalnu upotrebu. No, bez obzira na to o kojoj liniji proizvoda je riječ, zajedničko svima njima je da se zasnivaju na čak 96,5 posto prirodnih sastojaka, te da u svom sastavu nemaju neprirodne sastojke poput parabena, parafina, silikona, vazelina, umjetničkih boja i sintetičkih mirisa. Uz sve to, „Afroditini“ proizvodi nisu testirani na životinjama.

Sve ovo objašnjava i brojne nagrade i priznanja koja ova kompanija skoro svakodnevno dobija, a kada je riječ o glasovima slovenskih potrošača, ovaj brend se već pet godina nalazi u društvu 50 najboljih i najprodavanijih domaćih i međunarodnih brendova. Takav status potvrđuje njihove glavne vrijednosti: ljepota, poštenje i povjerenje, kvalitet, saznanja i inovacije, tradicija, društvena odgovornost i, prije svega, briga o potrošačima.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti